проява на аматьорщина ли са лепенките за спиране на въздуха

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

проява на аматьорщина ли са лепенките за спиране на въздуха

Мнениеот dude » Пет 09 сеп 2005 21:17


едно време тая тема бе обсъждана в дир-а. какво ви е мнението?
мнозина казват, че използването на изолирбанд напряко на отвора за топъл въздух е непрофесионално
ако е така, то от къде да си намеря пластмасов накрайник? и на какви цени?

П.С пиша тая тема, щото днес при ваското го махнахме тоя изолирбанд
и в резултат на което колата не вървеше на газ въобще, и 2 метра не може да измине.




Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Пет 09 сеп 2005 21:36


На моита двоика бях залепил половината от отвора на вьздушниат филтьр и вьрвеше много добре,аи разхода беше добьр.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 09 сеп 2005 21:48


е при мен беше оставено съвсем малко

а аз днес си го залепих цялото- мале как фърчи колата сега

но ще го оправям, че разходът лети още по-бързо нагоре


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пет 09 сеп 2005 22:20


и аз се бях насочил към намаляване на отвора на филтъра, обаче със настройка на изпарителя спря да гасне и си върви добре


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пълна според мен

Мнениеот wili98 » Съб 10 сеп 2005 10:16


M4r1qn написа:и аз се бях насочил към намаляване на отвора на филтъра, обаче със настройка на изпарителя спря да гасне и си върви добре


Поне имах щастието да видя ситуацията... :)
Та ако питаш мен това си е чиста простотия, защото:
Намаляващ притока на въздух насилствено, съответно обогатяваш горивната смес :) е как няма да върви /и да харчиш/

Какви ли не простотии съм виждал - като се започне от пробити чашки та до изолирбанд в твоят случай.

Вземи си един накрайник, завърти си го малко да не го блещи яко въздуха, и отиди да ти регулират газовата и ще видиш, че няма да има никакви проблеми.
В крайна сметка колата е направена за бензин, така че идеята е да могат и двете горива да работят в синхрон :)


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 10 сеп 2005 13:37


днес отидох на Бул сервиз до кошарите близо
за 26 кинта преработка на плочка плюс центровка на газ
разкараха ги тея лепенки и всичко изглежда да е ок и без тях
но няма нищо сега, без накрайник е


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Съб 10 сеп 2005 13:49


В повечето случаи, накрайника се маха- при Реното вече 4г. го карам така

Последна промяна от R@do на Пон 12 сеп 2005 9:25, променено общо 1 път.


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Съб 10 сеп 2005 13:55


Малко офтопик... Какво се случва с колите, които вземат въздух от насрещният поток (зад фаровете, маската...), като им се монтира газово. Няма ли начин да се регулира за не се обеднява сместа? Ако не може, това е още едно спъване на колата освен плочката :evil:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Съб 10 сеп 2005 13:59


На тях им се издърпва въздуховода от пред да не дърпат директно насрещния въздух или се слага бленда


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Съб 10 сеп 2005 14:07


А дали може да се направи отделна тръба за газта преди филтъра?


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 10 сеп 2005 20:00


R@do написа:В повечето случаи, накрайника се слага- при Реното вече 4г. го карам така


ами аз просто нямам такъв а и не знам от къде да намеря

но пък реално колата ми изглежда поне за сега да няма проблеми, тъй че за какво ми е?


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 12 сеп 2005 9:26


бЯХ направил правописна грешка-вече я оправих . Значи просто при Реното съм откачил маркуча идващ от въздухосборника и сеха колицата диша малко по-топъл въздух.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Вто 13 сеп 2005 8:18


колата има нужда от добър майстор и всички тия лепенки, пробити аши и др боклуци отиват в коша просто си намерете добър газаджия


Потребителски аватар
Peychev
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Peychev » Чет 13 окт 2005 11:02


От настройките на газовото е цялата работа, спред мен, защото като ми го сложиха ми гаснеше в движение като изключех от скорост и те за да не става така ми бяха подпряли клапата да взема само топъл въздух, обацхе колата харчеше 10 извънградско и 12 градско, взех да пробвам с различни настройки на кранчето и на врътката за чуствителността на мембраната и го докарах до 9 / 12, посъветваха ме да си освободя клапата и да пробвам да намаля въздуха и извесно време използвах едно парче плат, което покриваше част от въздушния филтър, ама ми се стори много палачорска работа и накрая го махнах, в резултат - извън градско 8, градско 10-11 и си върви по същия начи...така стигнах сам до извода че трябват настройки на газовата уредба, а не разни парцали, чашки, подпирания на глапата за въздуха и т.н.
колата е Голф 3 1,6 моно, т.е. вече не е моно:))



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта