едно време тая тема бе обсъждана в дир-а. какво ви е мнението?
мнозина казват, че използването на изолирбанд напряко на отвора за топъл въздух е непрофесионално
ако е така, то от къде да си намеря пластмасов накрайник? и на какви цени?
П.С пиша тая тема, щото днес при ваското го махнахме тоя изолирбанд
и в резултат на което колата не вървеше на газ въобще, и 2 метра не може да измине.
проява на аматьорщина ли са лепенките за спиране на въздуха
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пълна според мен
M4r1qn написа:и аз се бях насочил към намаляване на отвора на филтъра, обаче със настройка на изпарителя спря да гасне и си върви добре
Поне имах щастието да видя ситуацията...

Та ако питаш мен това си е чиста простотия, защото:
Намаляващ притока на въздух насилствено, съответно обогатяваш горивната смес

Какви ли не простотии съм виждал - като се започне от пробити чашки та до изолирбанд в твоят случай.
Вземи си един накрайник, завърти си го малко да не го блещи яко въздуха, и отиди да ти регулират газовата и ще видиш, че няма да има никакви проблеми.
В крайна сметка колата е направена за бензин, така че идеята е да могат и двете горива да работят в синхрон

- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
В повечето случаи, накрайника се маха- при Реното вече 4г. го карам така
Последна промяна от R@do на Пон 12 сеп 2005 9:25, променено общо 1 път.
- Peychev
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 12 окт 2005 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
От настройките на газовото е цялата работа, спред мен, защото като ми го сложиха ми гаснеше в движение като изключех от скорост и те за да не става така ми бяха подпряли клапата да взема само топъл въздух, обацхе колата харчеше 10 извънградско и 12 градско, взех да пробвам с различни настройки на кранчето и на врътката за чуствителността на мембраната и го докарах до 9 / 12, посъветваха ме да си освободя клапата и да пробвам да намаля въздуха и извесно време използвах едно парче плат, което покриваше част от въздушния филтър, ама ми се стори много палачорска работа и накрая го махнах, в резултат - извън градско 8, градско 10-11 и си върви по същия начи...така стигнах сам до извода че трябват настройки на газовата уредба, а не разни парцали, чашки, подпирания на глапата за въздуха и т.н.
колата е Голф 3 1,6 моно, т.е. вече не е моно:))
колата е Голф 3 1,6 моно, т.е. вече не е моно:))
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта