Можели да работи на газ и метан с една газова инжекция?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Можели да работи на газ и метан с една газова инжекция?

Мнениеот qnis3 » Съб 21 юни 2008 15:16


Както пише в заглавието искам да попитам. Дали е вазможно да работи на газ и метан с една газ инжекция? :D




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 21 юни 2008 16:22


електрически-защо не?
виж газово е друга бирата... :roll:


injection
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот injection » Съб 21 юни 2008 18:02


ГИ няма да работи правилно ,ако е две различни горива ! Струва ми се даже ,че почти е невъзможно да го пуснеш на ПБ и МЕТАН !Най-малкото инжекторите са различни и няма как да ги преправяш от едното гориво на другото ! Пък и какво ще спечелиш от тая дву горивна система ! Дали си заслужава да се замисляш :) Твърдо няма да работи като хората !!! :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 21 юни 2008 21:31


Абе аз прочетох темата в кой форрум беше, ама айде :)
Защо да не работи ако имаш един редуктор за метана преди обикновения за lpg или пък имаше мисля и такива изпарители, които могат да работят и на двете горива :)
Двете горивни карти не са проблем :)


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Съб 21 юни 2008 21:37


А защо да не стане с две успоредни системи? Два редуктора, клапани, две рейки, и инжектори за газ и още едни за метан? Това последното за инжекторите не съм сигурен къде ще им се намери място.

Остава въпроса с управлението, но мисля че и там ще стане. Някои ГИ имат възможност да превключваш между няколко предварително зададени карти. Защо не едната да е настоена за LPG, а другата за метан.

Разбира се това са разсъждения на теоретик :oops: Но нека и практиците да кажат дали тази схема би работила :?:


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 21 юни 2008 21:39


Да и си прав. :D Работят без проблеми. Аз найстина го подкарах и на 2те горива. Просто исках да чуя вашите мнения. Иначе двете системи си работят перфекно. Успях да вкарам инжекторното време в разлика от 0.08мс. което е пренебрежително малко.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 21 юни 2008 21:41


Ivo_ написа:А защо да не стане с две успоредни системи? Два редуктора, клапани, две рейки, и инжектори за газ и още едни за метан? Това последното за инжекторите не съм сигурен къде ще им се намери място.

:?:

Защото излиза доста скъпо а така просто добавяш един редуктор *в случая за метан* и малко заигравка с инжекторите и наляганията и става. :idea:


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Съб 21 юни 2008 21:44


Я сега обясни как точно си го направил.
С какъв ГИ управляваш системите?

Информацията ще е интересна и полезна за всички.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 21 юни 2008 21:50


Ето тук съм го описал има и доста снимки но не знам дали ще ги видите ще трябва май да се регистрирате. :D
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_12321_0.html



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта