
Можели да работи на газ и метан с една газова инжекция?
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Можели да работи на газ и метан с една газова инжекция?
Както пише в заглавието искам да попитам. Дали е вазможно да работи на газ и метан с една газ инжекция? 

-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Сря 27 юни 2007 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ГИ няма да работи правилно ,ако е две различни горива ! Струва ми се даже ,че почти е невъзможно да го пуснеш на ПБ и МЕТАН !Най-малкото инжекторите са различни и няма как да ги преправяш от едното гориво на другото ! Пък и какво ще спечелиш от тая дву горивна система ! Дали си заслужава да се замисляш
Твърдо няма да работи като хората !!! 


- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
А защо да не стане с две успоредни системи? Два редуктора, клапани, две рейки, и инжектори за газ и още едни за метан? Това последното за инжекторите не съм сигурен къде ще им се намери място.
Остава въпроса с управлението, но мисля че и там ще стане. Някои ГИ имат възможност да превключваш между няколко предварително зададени карти. Защо не едната да е настоена за LPG, а другата за метан.
Разбира се това са разсъждения на теоретик
Но нека и практиците да кажат дали тази схема би работила 
Остава въпроса с управлението, но мисля че и там ще стане. Някои ГИ имат възможност да превключваш между няколко предварително зададени карти. Защо не едната да е настоена за LPG, а другата за метан.
Разбира се това са разсъждения на теоретик


-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Ivo_ написа:А защо да не стане с две успоредни системи? Два редуктора, клапани, две рейки, и инжектори за газ и още едни за метан? Това последното за инжекторите не съм сигурен къде ще им се намери място.
Защото излиза доста скъпо а така просто добавяш един редуктор *в случая за метан* и малко заигравка с инжекторите и наляганията и става.

-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Ето тук съм го описал има и доста снимки но не знам дали ще ги видите ще трябва май да се регистрирате.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_12321_0.html

http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_12321_0.html
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта