Въпроси за Газова Уредба Поло 91г.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпроси за Газова Уредба Поло 91г.

Мнениеот kingralf » Сря 25 юни 2008 14:42


Колеги здравейте !!!
Имам едно питане към вас. Другия четвъртък ще слагам газ на моето Поло което е 1991г. 1043HZ мотор, карбуратор с автоматичен смукач. Системата която ще слагам е Ловато !!! Какъв испарител е по добре да се сложи вакумен или електронен ? Каква е разликата? Нямам никаква идея и представа от газови уредби затова кажете какво трябва да се гледам и какво трябва да знам като се слага ??? А и като се слага плочка пробива ли се кутията на въздушния филтър ?




Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Сря 25 юни 2008 19:43


Аз сега ще слагам Ловато, ама не знам майстора за изпарителя какво е избрал. ДОверявам му се. Мога да ти пиша после какво съм сложил и да си решиш.


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Сря 25 юни 2008 21:30


Привет.
Моят двигател е същия. Преди 2 месеца сложих АГУ. слага ми я приятел и затова не мога да гарантирам за най-добър вариянт. Изпарителя ми е вакуумен, на карба нямам плочка - карба ми е дупчен. Първоначално не искаше да пали на газ студена заради автоматичния смукач, но заступурих дроселовата клапа да не затваря напълно и сега пали и на газ сутрин. :lol:

Разхода си остана както на бензин - т.е. 10/100, което си е 11 лева градско. извън града харчи към 6,5л.
Успех ! :wink:


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Чет 26 юни 2008 15:51


zwjar_na_putq написа:Аз сега ще слагам Ловато, ама не знам майстора за изпарителя какво е избрал. ДОверявам му се. Мога да ти пиша после какво съм сложил и да си решиш.

Да ще се радвам ако кажеш какво и как !!!


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Пон 30 юни 2008 19:14


При мен изпарителя е ловато вакуумен. Доволен съм как стана. За вървежа според мен е много рано да се каже, защото трябва да се напаснат мембраните/ така казват/, но все пак това се прави предимно за икономия. Ако не си избрал сервиз препоръчвам ти Машинката/ от форума/. Много доволен


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Чет 03 юли 2008 9:03


Сега оставих колата да и слагат газ. След някой друг час ще видиме как ще е !!!


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Чет 03 юли 2008 15:42


kingralf написа:Сега оставих колата да и слагат газ. След някой друг час ще видиме как ще е !!!


Чакаме отзиви и първи впечатления :lol:


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Съб 05 юли 2008 10:41


Какво да кажа още не съм свикнал малко прекъсва казаха ми че е нормално и като измина 500 км. да отида да ми направят настройките да я качат на стенд. Колеги нещо паленето не ме кефи като е студена на първото палене трябва да е на бензин иначе нестава. Дали причината не е в автоматичния смукач ? Иначе за момента си харчи доста газ но и това било нормално защото нямало центровка... и там някакви настройки !!!??? Казаха ми още че трябвало да слегнат някакви гумички в изпарителя!!! За момента все още незнам дали съм повече доволен или недоволен от газта.
П.С.
При вас как беше в началото?


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Съб 05 юли 2008 14:47


нормално е да харчи повечко в началото.
а за паленето - виж какво писах по-горе. :lol:


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Съб 05 юли 2008 21:41


Peterman написа:нормално е да харчи повечко в началото.
а за паленето - виж какво писах по-горе. :lol:

Ти какво слоьи за да не ти се затваря до край? И аз ще взема да го помисля този варянт !!!
П.С.
Чесно да кажа днес цял ден я карах колата и ми се струва че запачва изпарителчето да се разработва сега съм минал само 160км. за два дни :):):) но утре мисля да я поразходя някъде извън София.


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Нед 06 юли 2008 10:39


Моя голф да ти кажа все едно колкото повече го карам, толкова повече се отпушва. Минал съм 300 км с газовата и не мога да кажа, че е като на бензин. Примерно ако съм на втора с ниска скорост е доста мъчително. Но надявам се да го настроим още по-добре след като мина тия 500 км. Нормално е да има спад в мощността, ама разход от 10/100 мисля, че е супер.
Разгледах едни теми за ТАП и може да се навия да сложа български такъв
Успех


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Нед 06 юли 2008 22:03


Привет колеги днес навъртях още 150км. и да ви кажа газта започва да ми харесва. Но сега изникна друг проблем!!! Реших днес да прехвърля на бензин след което като спра държи прекалено ниски обороти и колата или гасне или се тресе като ненормална гасне и в джижение ако не подавам газ !!! Ха сега кажете тв'а дали не е от газта ? Или нещо да се е продухал или запушил краба ??? Какво да правя искам и на бензин и на газ да е пушка.


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Чет 17 юли 2008 23:13


Колеги днес бях на диагностика и всичко ми оправиха настройки на краба бензин/газ. То какво се оказа че хубавците където ми слагаха газовата барали където не трябва по краба и на бензин неиска и неиска да работи въртяли клапички. Върнах се при тях да им кажа а те както обикновенно си измиха ръцете и казаха че краба ми смуче въздух че имам проблем и единия цилиндър не ми работел (установиха го с поглед на ауспуха понеже вибрирал явно не им се работеше) все пак си позбавам колата и знам кога и как работи без един цилиндър ЛЕЛЕ ПОЛУДЯХ. Днес майстора умря от смях като му рзакарах. Просто оборотите бяха прекалено ниски а и краба не смуче от никъде допълнително въздух всички уплътнения са си ОК :):):)


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Пет 18 юли 2008 10:00


С плочка ли си?
Как е сутрешното палене? Пали ли на газ?


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пет 18 юли 2008 23:15


Пробиха краба:) Пали си без проблем :) При теб как е?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта