Проблем с двигател 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Проблем с двигател 1Z

Мнениеот pRo_4_LiFe » Съб 12 апр 2008 9:53


Значи, ... колеги колата е Г3, 96 година, ТДИ, 90 к.с. с електронната помпа. Имам проблем с двигателя. Значи доколкото знам е от помпата... Понякога както си карам ми гасне в движение, след което спирам, давам на контакт и чакам да угасне лампата за подгрева и тогава пали. Понякога като я паля и в момента на запалване и гасне, и така 7-8 пъти двигателя се стартира и спира. Някой има ли идея на какво се дължи това ?




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 12 апр 2008 9:57


да не е засмукала въздух системата? някой прецакан тройник? маркучи?


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Съб 12 апр 2008 12:58


доколкото знам от приятели... помпата нали е електронна, и преди нея има един клапан електронен, който пропуска горивото, и че този клапан може да ми прави парчета.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 12 апр 2008 13:04


pRo_4_LiFe написа:доколкото знам от приятели... помпата нали е електронна, и преди нея има един клапан електронен, който пропуска горивото, и че този клапан може да ми прави парчета.


имаме дизелджия специалист из форумо...що не минеш през сервиза му да погледне?


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Съб 12 апр 2008 13:04


Кой е той?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 12 апр 2008 14:31


ifidik- потърси го на лично или ако искаш пиши ми да ти пратя телефона му...


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 12 апр 2008 16:10


Това че пали и гасне веднага е от емубилайзера.Да не си разхвърлиш помпата за това.


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Съб 12 апр 2008 17:43


Vasseto написа:Това че пали и гасне веднага е от емубилайзера.Да не си разхвърлиш помпата за това.


ти луд ли си, нова помпа струва майка си и баща си. и не е от имобилайзера, сигурен съм...


Потребителски аватар
_KOKI_
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 19:28
Автомобил: vw touran
Двигател:
Местоположение: Gorna Ogiahovica
Контакти:

Мнениеот _KOKI_ » Съб 12 апр 2008 18:36


Провери си контактния ключ (докато работи двигателя размърдай ключа)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 15 апр 2008 13:57


pRo_4_LiFe написа:
Vasseto написа:Това че пали и гасне веднага е от емубилайзера.Да не си разхвърлиш помпата за това.


ти луд ли си, нова помпа струва майка си и баща си. и не е от имобилайзера, сигурен съм...



Ти си знаеш.Аз също ги имах проблемите ти и си ги реших с почистване на цоклите на исталацията по мотора.И сега не гасне в движение.
А за горното твърдение съм сигурен,ама ти си знаеш както се вижда.


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот daniel_falin » Пет 18 апр 2008 9:59


и как си сигурен че не е имобилайзера? с това палене и гаснене веднага е точно имоби-то


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 18 апр 2008 20:53


Имобилайзера гаси колата 2-5 сек. след запалването ако има проблем с нега а колегата казва че му гасне в движение така че причината не е той !


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Пет 18 апр 2008 21:26


Stivi написа:Имобилайзера гаси колата 2-5 сек. след запалването ако има проблем с нега а колегата казва че му гасне в движение така че причината не е той !


Впрочем... и този номер ми го върти но рядко... на 50 паления 1-2 пъти, пали и гасне веднага... и така близо 10-15 момента и после се оправя...
маааааааааааааааааааа им да &*& ако е от имобилайзера.... де** сервизите и техниците им... :smackbum :banghead: :mad: :rocketwhore :laser


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот daniel_falin » Пон 21 апр 2008 0:34


Stivi написа:Имобилайзера гаси колата 2-5 сек. след запалването ако има проблем с нега а колегата казва че му гасне в движение така че причината не е той !


това не е съвсем вярно точно при 1з
пали и гасне почти веднага, всеки път еднакво по хронометър - по-малко от секунда, имах такъв проблем, колата пали и гасне веднага и то 30 пъти подред, оставяш я за малко "на саме" и после си пали от първия път, ама тези 2-5 секунди не е на имобилайзер, още повече че от импбилайзер винаги е еднакво времето до гаснене

поздрави



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта