Пасат Б3 1.6 Тд RA

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Svets
Мнения: 128
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 11:56
Автомобил: Vw Passat 2004
Двигател: 2.0 TDI BGW
Местоположение: София

Пасат Б3 1.6 Тд RA

Мнениеот Svets » Сря 21 май 2008 14:47


Здравейте, колеги !!! Имам проблем с температурата на двигателя, сменил съм и термодатчика и термостата стигнах до там да сменя и перката заедно с електромотора и нищо колата пак си стига до 110 градуса.Та въпроса ми е такъв да взимам ли по крути мерки или да продължавам ли да си пускам парното на макс топло :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Благодаря предварително!!!!




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 21 май 2008 14:55


Ако приемем че температурата наистина е 110гр. и вентилатора ти се включва нормално(след сменени датчици и термостат) - сменяй радиатор.

П.С.има и вероятност да е гарнитура и то не малка.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 21 май 2008 15:10


kakто многократно е писано в този форум (и аз го потвърждавам):
110 градуса е нормална (почти) работна температура за Пасат Б3. Моя почти непрекъснато е на 110 и досега не е имал проблем. Ако щеш и ледогенератор да му сложиш трудно ше го свалип под 110 в големите летни задръствания


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 21 май 2008 15:24


scuba написа:kakто многократно е писано в този форум (и аз го потвърждавам):
110 градуса е нормална (почти) работна температура за Пасат Б3. Моя почти непрекъснато е на 110 и досега не е имал проблем. Ако щеш и ледогенератор да му сложиш трудно ше го свалип под 110 в големите летни задръствания


това че на "повечето" загряват толкова не значи че е нормално.
Ами ако се залепиш зад някой камион (който бълва яко топло след него) и трябва да катериш проход при 45гр.жега, какво ли ще стане тогава?Щом градско ви държат нормално 110гр.


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 21 май 2008 15:33


andonov написа:..
това че на "повечето" загряват толкова не значи че е нормално.
Ами ако се залепиш зад някой камион (който бълва яко топло след него) и трябва да катериш проход при 45гр.жега, какво ли ще стане тогава?Щом градско ви държат нормално 110гр.


Извънгардско забива на 90 и не мърда от там :-) Моя лично даже пада до 70, ма тва е заради термостата ми :lol:


Потребителски аватар
Svets
Мнения: 128
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 11:56
Автомобил: Vw Passat 2004
Двигател: 2.0 TDI BGW
Местоположение: София

Мнениеот Svets » Сря 21 май 2008 15:37


Аз даже си купих термодатчик,който се включва при по ниска температура ама ме е страх да го слягам заради перката защото ще работи постоянно


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Сря 21 май 2008 15:38


Най-лесния вариант според мен е да си искараш ключ на таблото да си вкл. перката, когато решиш. Аз го замислям тоя номер, ма все не ми остава време да го реализирам


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 21 май 2008 17:36


Ако има проблем с радиатора или гарнитурата ако щеш и постоянно я включи пак няма да ти помага. :wink:


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Сря 21 май 2008 18:57


П.С.има и вероятност да е гарнитура и то не малка. :да:


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Мнениеот jeriko » Нед 25 май 2008 20:36


колега,моят двигател е sb и не загрява повече от 70/80 градуса както и да карам виж за термостат


Потребителски аватар
Svets
Мнения: 128
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 11:56
Автомобил: Vw Passat 2004
Двигател: 2.0 TDI BGW
Местоположение: София

Мнениеот Svets » Вто 27 май 2008 16:57


Така, казаха ми, че може и радиатора да ми е запушен тъ въпроса ми е такъв колко антифриз побира двигателя че като го източа да видя дали е запушен?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта