Колеги имам следния зор с пасата ( 1,9 TDI '95г.)
при каране около 2000-2200 оборота прекъсва за момент като това не го прави постоянно ( понякога и със седмици)
При диагностика с VAGcom не показа никакви записани грешки.
Извода направен от майсторите бе, че проблема е в някакво реле, което захранва компа на колата, нагоряло е и при няккваи вибрации спира захранването му.
Ако може някой да ми каже кое е това реле и къде е монтирано в колата.
10х предварително.
Help - >Къде се намира това реле ?
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
не бе Дани виж сега казвам просто как разсъждава един клиент. Ти след като твърдиш че при теб може да е така е добре да убеждаваш.
Не съм запознат с това което правиш и затова няма да казвам дали е добре или не, но просто има някои майстори които примерно при управлението на турбото изолират клапан N75 и по този начин и той няма да се чупи вече и му дават пак 10 години гаранция
А това какви са последствията на турбината никой не го интересува важна е гаранцията .
Затова винаги съм казвал че след определен ремонт на дадена част има три положения
1. "не работи"
2. "работи"
3. "работи както трябва"
При нова част винаги е третият варянт. При ремонт един от трите (зависи от майстора)
Поздрави
Не съм запознат с това което правиш и затова няма да казвам дали е добре или не, но просто има някои майстори които примерно при управлението на турбото изолират клапан N75 и по този начин и той няма да се чупи вече и му дават пак 10 години гаранция

Затова винаги съм казвал че след определен ремонт на дадена част има три положения
1. "не работи"
2. "работи"
3. "работи както трябва"
При нова част винаги е третият варянт. При ремонт един от трите (зависи от майстора)
Поздрави
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Brezel написа:не бе Дани виж сега казвам просто как разсъждава един клиент. Ти след като твърдиш че при теб може да е така е добре да убеждаваш.
Не съм запознат с това което правиш и затова няма да казвам дали е добре или не, но просто има някои майстори които примерно при управлението на турбото изолират клапан N75 и по този начин и той няма да се чупи вече и му дават пак 10 години гаранцияА това какви са последствията на турбината никой не го интересува важна е гаранцията .
Затова винаги съм казвал че след определен ремонт на дадена част има три положения
1. "не работи"
2. "работи"
3. "работи както трябва"
При нова част винаги е третият варянт. При ремонт един от трите (зависи от майстора)
Поздрави
Съгласен съм с теб колега...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта