Няколко въпроса за AAZ ?!?!?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Няколко въпроса за AAZ ?!?!?

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 13 окт 2008 18:47


Става дума за колата на баща ми Golf III с AAZ, голфчето е доста запазаено, върви прилично (е не като мойта :twisted: ) обаче ми направи впечатление, че има доста вибрации на празен ход и оборотите за доста ниски (някъде около 800-820), обогатителя не се връща до край (всъщност не знам сам ли трябва да се върне) когато го върна принудително оборотите падат още и когато го пусна пак се връща в същото положение (това при загрял мотор :shock ), а когато го дръпна малко отиват на 900 и вибрациите изчезват. Друго което ми направи впечатление е че лампата за подгрева не светва при загрял мотор ?!?!? Иначе колицата си ме кефи, за годините си (1992) изглежда перфектна :D




Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 13 окт 2008 21:01


От 30 човека никой ли не зная защо има вибрации и какво да правя с оборотите ... :roll:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 13 окт 2008 21:09


Увеличи ги малко


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Пон 13 окт 2008 21:16


Zinoto написа:Увеличи ги малко
на 900


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 13 окт 2008 21:36


ами обогатителя трябва ли да се връща сам ?!?!?


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот intatto » Пон 13 окт 2008 21:44


сменяни ли са тампони на двигателя?


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Пон 13 окт 2008 21:48


intatto написа:сменяни ли са тампони на двигателя?

не е от тампоните ... защото когато дръпна обогатителя всичко е ОК


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот boko » Пон 13 окт 2008 22:12


EXPLOSIVE написа:ами обогатителя трябва ли да се връща сам ?!?!?

Обогатителя се дърпа и връща ръчно и не може да се върне сам , ако не го върнеш ти.....при дръпнат обогатител ти се вдигат оборотите и ти спират вибрациите....регулирай си оборотите от помпата на свободна и при дръпнат обогатител....на свободна оборотите спокойно могат да са от 900 до 1000 ...ти сам ще усетиш мотора кога спира да играе, а на дръпнат обогатител трябва да са поне 1200 при загрял мотор, за да може зимата като палиш в студа на обогатител да не тресе мотора...не забравяй, че наште помпи са механични и нямат автоматичен обогатител като тди...


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 13 окт 2008 22:14


Стига де ...то ААЗето обича да си тресе дупето 8) ....слагаш оборотите на 900 - 950 ( не е неправилно ) и си гледаш кефа .... когато е по хладно моторето така си тръска , базикаш се с обогатителя ако те дразни , а като загрее до около 60 ( имам датчик почти до главата) ...поне моя почва ги реди мазно мазно ..... :D
п.с а защо са ти тези толкова въпросителни - удивителни в заглавието :?:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Пон 13 окт 2008 22:16


оборотите трябва да са 950 - 1000 ...моита помпа не пипана откакто колата е излезнала от завода....на 151 000 клм. съм гарантирани.


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 14 окт 2008 12:48


juve написа:Стига де ...то ААЗето обича да си тресе дупето 8) ....слагаш оборотите на 900 - 950 ( не е неправилно ) и си гледаш кефа .... когато е по хладно моторето така си тръска , базикаш се с обогатителя ако те дразни , а като загрее до около 60 ( имам датчик почти до главата) ...поне моя почва ги реди мазно мазно ..... :D
п.с а защо са ти тези толкова въпросителни - удивителни в заглавието :?:

Това ли са нормалните обороти? Ако е така наистина мойте са ниски, а вибрациите стават още по големи когато пусна климатика :shock
P.S. Имам много въпроси и неясноти по по този мотор за това са и прип. знаци ;)


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот boko » Вто 14 окт 2008 13:47


EXPLOSIVE написа:
juve написа:Стига де ...то ААЗето обича да си тресе дупето 8) ....слагаш оборотите на 900 - 950 ( не е неправилно ) и си гледаш кефа .... когато е по хладно моторето така си тръска , базикаш се с обогатителя ако те дразни , а като загрее до около 60 ( имам датчик почти до главата) ...поне моя почва ги реди мазно мазно ..... :D
п.с а защо са ти тези толкова въпросителни - удивителни в заглавието :?:

Това ли са нормалните обороти? Ако е така наистина мойте са ниски, а вибрациите стават още по големи когато пусна климатика :shock
P.S. Имам много въпроси и неясноти по по този мотор за това са и прип. знаци ;)

Стават по ниски щот климатика е голям консуматор и кат включиш фарове и музика, а ако вали и чистачки смятай кво става.....за тва си нагласи оборотите на 1000 при загрял мотор и на свободна и не дерзай повече ...оборотите се регулират от помпата и ако не можеш сам иди при човек , който разбира от това..


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 14 окт 2008 16:53


До колкото съм чел 900 оборота и малко нагоре са едни перфектни обороти за ААЗ ... имаше измерено и с колко трябва да се повишават когато се опъне обогатителя , при всички положения ако си на 900 поне няма да сгрешиш .....


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Сря 12 ное 2008 10:54


EXPLOSIVE написа:
juve написа:Стига де ...то ААЗето обича да си тресе дупето 8) ....слагаш оборотите на 900 - 950 ( не е неправилно ) и си гледаш кефа .... когато е по хладно моторето така си тръска , базикаш се с обогатителя ако те дразни , а като загрее до около 60 ( имам датчик почти до главата) ...поне моя почва ги реди мазно мазно ..... :D
п.с а защо са ти тези толкова въпросителни - удивителни в заглавието :?:

Това ли са нормалните обороти? Ако е така наистина мойте са ниски, а вибрациите стават още по големи когато пусна климатика :shock
P.S. Имам много въпроси и неясноти по по този мотор за това са и прип. знаци ;)

Оборотите при ААЗ /фабрично/са около 980-1000,особенно като пуснеш климатик,те малко падат.А и когато всичко друго по двигателя е наред,няма никакви вибрации/така е при мен/Успех.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта