Алпин дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Вто 18 ное 2008 23:19


Аз пък съм карал с всичките ОМВ, Шел, Лукоил, Еко и смятам, че всичките се на едно ниво. От година насам ползвам ОМВ, Шел и по рядко Еко.

Един познат веднъж ми каза, най-хубавата нафта е утаената нафта :wink:




Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_manqk » Сря 19 ное 2008 1:08


пичове и аз карам вече 10 месеца само със премиум дизел на омв и сам мн доволен случвало ми се е да сипа на лукоил и като дам газ колата пуши и няма ряз лукоил неставаа в това сам обеден за други бензиностанци не сам пробвал и няма и да пробвам,поздрави :vacation


sashot
Мнения: 529
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Да споделя и аз малко опит, макар да е леко офф-топик.

Мнениеот sashot » Сря 19 ное 2008 7:56


Моят Пасат пък не хареса дизела на ОМВ, по-специално Спринт дизела, дето уж трябва да е върха на сладоледа. Вярно, че пробвах само веднъж, но се силно разочаровах и няма да повторя. Колата слабо, но все пак осезаемо загуби пъргавина, разходът се качи, спрямо този с лукойлско гориво, с което карам обикновено, с 0.3 - 0.4 л / 100 по БК извънградско (на един и същ 300 км. маршрут, при едни и същи условия, при един и същи маниер на шофиране). Може и да съм извадил лош късмет, но в ОМВ вече съм нещо като "персона нон-грата". Евентуално може само да си помпам гумите. :)
Дотук най-доволен съм от дизела на Ромпетрол. В сравнение с гориво на Лукойл, двигателят работи по-тихо, разходът е с до 0.3 л / 100 по БК по-малък, но разлика в пъргавината не съм усетил. Но и тук има едно "но". При зареждане с ромпетролски дизел в Бургас, колата се държи все едно е с нефтохимско гориво, а подобрението се забелязва, когато зареждам във вътрешността на страната (северна България), откъдето си правя извода, че бургаския Ромпетрол може би зарежда горива от Лукойл. Еко не съм пробвал, приятел - собственик на голяма транспортна фирма твърди, че тяхното гориво е най-добро.
За Шел не искам и да чуя - преди десетина години ми наляха в резервоара на опелчето заедно с 30-те литра гориво и доста вода. После се наложи Кадетчето да "изпие" 3-4 литра спирт за "дезинфекция". Двете отваряния на карбуратора за почистване бяха допълнителен "бонус". Пък и простотията, която направиха по това време с платената тоалетна на бензиностанцията на магистрала "Тракия" окончателно ме отврати от тях.


Потребителски аватар
Dragon
Мнения: 880
Регистриран на: Сря 05 окт 2005 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dragon » Сря 19 ное 2008 8:29


vw_manqk написа:пичове и аз карам вече 10 месеца само със премиум дизел на омв и сам мн доволен случвало ми се е да сипа на лукоил и като дам газ колата пуши и няма ряз лукоил неставаа в това сам обеден за други бензиностанци не сам пробвал и няма и да пробвам,поздрави :vacation


Е, щом си "Обеден" няма да спорим я...!
С поздрави!


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Сря 19 ное 2008 8:34


А знаете ли че сичката нафте е от Лукоил само Премиума на ОМВ май не е от лукоил и дизела на Ромпетрол също не е на лукоил иначе сичко друго е лукоил така че кой кжо ще да си говори кадето и да с сичко е боклук в БГ.В Италия с нафтата за трактори колата върви много по добре па камо ли с другата.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Сря 19 ное 2008 8:49




Потребителски аватар
krisbul
Мнения: 65
Регистриран на: Вто 08 яну 2008 9:43
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: BCB
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот krisbul » Сря 19 ное 2008 11:03


ДАНЧО написа: просто зимата е хубаво резервоара да е поне над средата.Мисля , че чак толкова лесно нафтата неможе да замръзне.Горивния филтър го сменям на 2 смени на маслото т.е. около 19000 км.



Добре де, но каква е логиката да се кара с пълен резервоар?? Нали нафтата замръзва във филтъра или в горивопроводите... Където няма отношение колко гориво има в резервоара. За замръзнал резервоар лично аз не съм чувал :dontknow:


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

опа

Мнениеот recaro_7 » Чет 20 ное 2008 13:47


Момчета,Аз до преди време бях много доволен от ОМВ-Спринт дизела,но нещо на последък го развалиха и него.
Днес сипах на Еко и да ви кажа колата се попромени,точно като някогашният спринт дизел на ОМВ.
А за Алпина....ми аз се доверявам единствено на добавката против замръзване на Кастрол ТДА или Голд Игъл и лико и моли стават също.
И нямаш грижи,знам че аз съм си я сипъл. :guinnes
Безаварийни зимни киломерти на всички колеги с печки.....по рано ни се смееха колегите..,а бе нафтата станала 2.4лв. не било изгодно.....ми сега като е 2 лв. какво ще кажете :lol:
И 3лв. да стане 5/100 си е 5/100 :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 50 госта