до колко градуса трябва да е датчика които включва перката има ли значение дали ще е за бензин или дизел разлика в градусите в момента съм със 2 скорости на перката и когато загрее се отвори и втори кръг първа скорост по4ва да върти постоянно без да спре и се развали вече датчика
сега съм ре6ил да сложа само с една скорост , бърза ,като загрее и да се вкючва ама като незнам на колко градуса тябва да е. нз на колко отваря термостата , когато стрелката е то4но по средата тогава отваря някои може ли да каже горе доло колко градуса са това и какъв датчик да търся от колко до колко градуса за една скорост .
датчик за перка голф 1.6тд
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз си смених с вентилатор с една скорост и я включва още на първата степен на датчика.Така охлажда по бързо.А за дизела,особенно стария това е най-важното.Такъв с една скорост ми струваше 30лв втора употреба.Той е за VW i audi.Но преди да го купиш го пробвай не само дали върти,а виж да няма луфт на ротора(нагоре надолу напред назад),че само ще се вътриш с парите.До колкото знам новият е 65-70лв.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- mitkoslb
- Мнения: 102
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: слънчев бряг
Доста голям беше луфта на оста на горе на доло .Елекромотора е със бронзови втулки от които не беше останало почти нищо .Сега съм го постегнъл да не хлопа много докато си намеря друг електромотор . В момента е свързан на първа скорост на датчика и си работи без проблем понеже бавната скорост на вентилатора изгоря сега работи на бързата 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта