датчик за перка голф 1.6тд

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mitkoslb
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: слънчев бряг

датчик за перка голф 1.6тд

Мнениеот mitkoslb » Пон 03 ное 2008 20:40


до колко градуса трябва да е датчика които включва перката има ли значение дали ще е за бензин или дизел разлика в градусите в момента съм със 2 скорости на перката и когато загрее се отвори и втори кръг първа скорост по4ва да върти постоянно без да спре и се развали вече датчика
сега съм ре6ил да сложа само с една скорост , бърза ,като загрее и да се вкючва ама като незнам на колко градуса тябва да е. нз на колко отваря термостата , когато стрелката е то4но по средата тогава отваря някои може ли да каже горе доло колко градуса са това и какъв датчик да търся от колко до колко градуса за една скорост .




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 03 ное 2008 21:00


Ми мисля,че на 92 - 103градуса,но за горната граница не съм сигурен.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 03 ное 2008 23:37


Thermoswitch on [°C] 93 - 98
Thermoswitch off [°C] 88 - 93
After-run thermoswitch on [°C] 110
After-run thermoswitch off [°C] 103


Потребителски аватар
mitkoslb
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: слънчев бряг

Мнениеот mitkoslb » Пет 07 ное 2008 0:21


Сложих новия датчик с 2 скорости Topran 84гц ,само това пишеше и за сега работи . :D Обаче имам и друг проблем бавната скорост на вентилатора е изгоряла . :evil: И сега работи само на бърза.Трябва да потърся по моргите друг , или ако мога да намеря някой от друга кола които ще пасне на мястото на моя


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 07 ное 2008 18:52


Опитай да размениш бързата да се включва от бавната на датчика мисля че ще стане :wink:


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Вто 18 ное 2008 12:36


Аз си смених с вентилатор с една скорост и я включва още на първата степен на датчика.Така охлажда по бързо.А за дизела,особенно стария това е най-важното.Такъв с една скорост ми струваше 30лв втора употреба.Той е за VW i audi.Но преди да го купиш го пробвай не само дали върти,а виж да няма луфт на ротора(нагоре надолу напред назад),че само ще се вътриш с парите.До колкото знам новият е 65-70лв.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 18 ное 2008 13:13


Всеки елктромотор има аксиален луфт. Радиален не трябва да има. :wink:


nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Вто 18 ное 2008 16:23


Много ясно че има аксиален луфт.Но виждах вентилатор с такъв луфт, че при въртене опираше в радятора.А пича явно не разбира много и ще му е от полза да знае все нещо.


Потребителски аватар
mitkoslb
Мнения: 102
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: слънчев бряг

Мнениеот mitkoslb » Чет 20 ное 2008 15:50


Доста голям беше луфта на оста на горе на доло .Елекромотора е със бронзови втулки от които не беше останало почти нищо .Сега съм го постегнъл да не хлопа много докато си намеря друг електромотор . В момента е свързан на първа скорост на датчика и си работи без проблем понеже бавната скорост на вентилатора изгоря сега работи на бързата :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта