
за картер на 1.9тди
- joretovv
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
То и алуминият е вид метал.А на опаковката на лепилото пише,че лепи и алумин.Вече няколко дни го карам и няма проблем,но утре ми се отваря малко свободно време и ще го закарам да го свалят и да го залепят.Чудя се само каква шина която да е по дебела да измисля под картера,защото се надявам това да е последното пукане на гадният картер,но трябва да е нещо от по дебела ламарина иначе нищо не правя,напротив още по лесно ще го спукам защото става още по ниска.Даите съвет от каква ламарина и къде да я хвана с болтове по купето 

- ivankov
- Мнения: 756
- Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zdr
joretovv написа:То и алуминият е вид метал.А на опаковката на лепилото пише,че лепи и алумин.Вече няколко дни го карам и няма проблем,но утре ми се отваря малко свободно време и ще го закарам да го свалят и да го залепят.Чудя се само каква шина която да е по дебела да измисля под картера,защото се надявам това да е последното пукане на гадният картер,но трябва да е нещо от по дебела ламарина иначе нищо не правя,напротив още по лесно ще го спукам защото става още по ниска.Даите съвет от каква ламарина и къде да я хвана с болтове по купето
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=97516&highlight=
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... t=#1178590
- joretovv
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги,малко се забавих,но прблема е решен(поне засега).Сложих си метална кора под двигателя която ми я даде един приятелна които му седеше в мазето (кората е от москвич алеко колкото и странно да звучи)и не му трябваше.Свалихме бронята и хванахме метални планки с дебелина 0.5 -0.6 мм за металната греда.Друг начин няма,трябва да се свали бронята за да се стигне до металната греда защото отдолу няма къде да се хване кората(всичко е пластмаса)и за мое учудване кората си пасна като ,че е правена за там.Надявам се,че няма да имам повече проблеми с картера оттук насетне,но въпреки копрата (която се оказа от доста здрава ламарина)пак внимавам от къде минавам. 

- passatdriver
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Радомир
joretovv написа:Колеги,измих картера и скоростите за да видя какво става.Значи картера за сега го залепих със течен метал и няма проблем,а за скоростите ми се струва,че тече от семеринг на полуоската които е на деференцияла.Някои да каже дали е пробвал да лепи картер със тачен метал и какъв е ефекта в по далечен план,получава ли се здраво(за момента се получи,за по натам не знам как ще е)или е само временно.Благодаря ви за съдеиствието!
получава се на форда дедата го беше треснъл някъде заварка на аргон и не беше качествена сълзеше обезмаслих го със течен метал обилно и няма грижи вече 1 година но на мойта кола не бих го направил
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта