за картер на 1.9тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
joretovv
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joretovv » Вто 11 ное 2008 13:15


То и алуминият е вид метал.А на опаковката на лепилото пише,че лепи и алумин.Вече няколко дни го карам и няма проблем,но утре ми се отваря малко свободно време и ще го закарам да го свалят и да го залепят.Чудя се само каква шина която да е по дебела да измисля под картера,защото се надявам това да е последното пукане на гадният картер,но трябва да е нещо от по дебела ламарина иначе нищо не правя,напротив още по лесно ще го спукам защото става още по ниска.Даите съвет от каква ламарина и къде да я хвана с болтове по купето :arrow:




Потребителски аватар
ivankov
Мнения: 756
Регистриран на: Пон 23 юли 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

zdr

Мнениеот ivankov » Вто 11 ное 2008 13:33


joretovv написа:То и алуминият е вид метал.А на опаковката на лепилото пише,че лепи и алумин.Вече няколко дни го карам и няма проблем,но утре ми се отваря малко свободно време и ще го закарам да го свалят и да го залепят.Чудя се само каква шина която да е по дебела да измисля под картера,защото се надявам това да е последното пукане на гадният картер,но трябва да е нещо от по дебела ламарина иначе нищо не правя,напротив още по лесно ще го спукам защото става още по ниска.Даите съвет от каква ламарина и къде да я хвана с болтове по купето :arrow:





http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=97516&highlight=



http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p= ... t=#1178590


Потребителски аватар
joretovv
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот joretovv » Чет 27 ное 2008 10:45


Колеги,малко се забавих,но прблема е решен(поне засега).Сложих си метална кора под двигателя която ми я даде един приятелна които му седеше в мазето (кората е от москвич алеко колкото и странно да звучи)и не му трябваше.Свалихме бронята и хванахме метални планки с дебелина 0.5 -0.6 мм за металната греда.Друг начин няма,трябва да се свали бронята за да се стигне до металната греда защото отдолу няма къде да се хване кората(всичко е пластмаса)и за мое учудване кората си пасна като ,че е правена за там.Надявам се,че няма да имам повече проблеми с картера оттук насетне,но въпреки копрата (която се оказа от доста здрава ламарина)пак внимавам от къде минавам. :D


Потребителски аватар
passatdriver
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Радомир

Мнениеот passatdriver » Чет 27 ное 2008 12:27


joretovv написа:Колеги,измих картера и скоростите за да видя какво става.Значи картера за сега го залепих със течен метал и няма проблем,а за скоростите ми се струва,че тече от семеринг на полуоската които е на деференцияла.Някои да каже дали е пробвал да лепи картер със тачен метал и какъв е ефекта в по далечен план,получава ли се здраво(за момента се получи,за по натам не знам как ще е)или е само временно.Благодаря ви за съдеиствието! :shock

получава се на форда дедата го беше треснъл някъде заварка на аргон и не беше качествена сълзеше обезмаслих го със течен метал обилно и няма грижи вече 1 година но на мойта кола не бих го направил



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 40 госта