Нормално ли е VW-Polo да гори по 6.8/7 нафта?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 30 ное 2008 21:50


Харчат си 1.9 полотата --- факт си е.
Освен това се славят с доста дефектираща горивно нагнетателна помпа ако е Lucas,както и доста кофти маховик--чести проблеми и с него.
SDI-то е по икономичния вариант,но излиза едва след 1997 година,двигател който слагат малко подобрен и на Шкода Фабия.
Определено пък при скорост над 120 си е ламя,а максималната им скорост е около 160 и малко и то при попътен вятър и наклон.
С две думи---абсолютно нерентабилен двигател за поддръжка--нито си избива парите от разход,нито от надеждност.




Потребителски аватар
alex63
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот alex63 » Нед 30 ное 2008 21:55


peev написа:ами нормално е аз го имам сащото поло и така ми харчи ама сега имам друг проблем които не ти го препорачвам


И какъв е ако смея да попитам?


Потребителски аватар
Nesh
Мнения: 177
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Nesh » Пон 01 дек 2008 9:48


propparo написа:Харчат си 1.9 полотата --- факт си е.
Освен това се славят с доста дефектираща горивно нагнетателна помпа ако е Lucas,както и доста кофти маховик--чести проблеми и с него.
SDI-то е по икономичния вариант,но излиза едва след 1997 година,двигател който слагат малко подобрен и на Шкода Фабия.
Определено пък при скорост над 120 си е ламя,а максималната им скорост е около 160 и малко и то при попътен вятър и наклон.
С две думи---абсолютно нерентабилен двигател за поддръжка--нито си избива парите от разход,нито от надеждност.


Чак пък да наречеш този двигател ненадежден ... в тази тема става въпрос , че погоряват малко повечко от това , което е по принцип за този двигател . Безспорно това е един от най-надеждните двигатели и най-икономични (визирам SDI) , но и при D нещата са сродни (обикновенния дизел дава малко по-висок разход в сравнение с SDI)

П.С. До колкото знам мотора SDI се слага на поло от 96г. насам . :)


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 01 дек 2008 10:43


Карал съм и Г3 чист дизел много време,имал съм и лично Поло 1.9 АЕФ преди 3-4 години---говоря от личен опит,както и от този на други познати с такива.Не си струва да се поддържа автомобил с такъв двигател за лични нужди,виж за служебна колица или пикапче,да.
Тоя двигател всеки път когато се наложи човек да изпревари по-надеждно,трябва да се изключва климата.Да не говорим ако качиш и хора и багаж вътре.
А по въпроса за разхода---и в книжката с техническите данни се рових --7.7 градско за чистия дизел и 6.3 за SDI---данни сходни с тези на ARL двигателя,но само до тук са приликите с него.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 дек 2008 11:52


Литър и нещо за СДИ-то си е бая разлика ,че понякога стига и до 2.То и 1З спрямо ААЗ гори 2 литра одолу.СДИ не е с помпа Лукас :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта