Харчат си 1.9 полотата --- факт си е.
Освен това се славят с доста дефектираща горивно нагнетателна помпа ако е Lucas,както и доста кофти маховик--чести проблеми и с него.
SDI-то е по икономичния вариант,но излиза едва след 1997 година,двигател който слагат малко подобрен и на Шкода Фабия.
Определено пък при скорост над 120 си е ламя,а максималната им скорост е около 160 и малко и то при попътен вятър и наклон.
С две думи---абсолютно нерентабилен двигател за поддръжка--нито си избива парите от разход,нито от надеждност.
Нормално ли е VW-Polo да гори по 6.8/7 нафта?
- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
propparo написа:Харчат си 1.9 полотата --- факт си е.
Освен това се славят с доста дефектираща горивно нагнетателна помпа ако е Lucas,както и доста кофти маховик--чести проблеми и с него.
SDI-то е по икономичния вариант,но излиза едва след 1997 година,двигател който слагат малко подобрен и на Шкода Фабия.
Определено пък при скорост над 120 си е ламя,а максималната им скорост е около 160 и малко и то при попътен вятър и наклон.
С две думи---абсолютно нерентабилен двигател за поддръжка--нито си избива парите от разход,нито от надеждност.
Чак пък да наречеш този двигател ненадежден ... в тази тема става въпрос , че погоряват малко повечко от това , което е по принцип за този двигател . Безспорно това е един от най-надеждните двигатели и най-икономични (визирам SDI) , но и при D нещата са сродни (обикновенния дизел дава малко по-висок разход в сравнение с SDI)
П.С. До колкото знам мотора SDI се слага на поло от 96г. насам .

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Карал съм и Г3 чист дизел много време,имал съм и лично Поло 1.9 АЕФ преди 3-4 години---говоря от личен опит,както и от този на други познати с такива.Не си струва да се поддържа автомобил с такъв двигател за лични нужди,виж за служебна колица или пикапче,да.
Тоя двигател всеки път когато се наложи човек да изпревари по-надеждно,трябва да се изключва климата.Да не говорим ако качиш и хора и багаж вътре.
А по въпроса за разхода---и в книжката с техническите данни се рових --7.7 градско за чистия дизел и 6.3 за SDI---данни сходни с тези на ARL двигателя,но само до тук са приликите с него.
Тоя двигател всеки път когато се наложи човек да изпревари по-надеждно,трябва да се изключва климата.Да не говорим ако качиш и хора и багаж вътре.
А по въпроса за разхода---и в книжката с техническите данни се рових --7.7 градско за чистия дизел и 6.3 за SDI---данни сходни с тези на ARL двигателя,но само до тук са приликите с него.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 73 госта