
Придърпва в ниските
- valio_style
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
- Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
- Двигател: Unknown
- Местоположение: София
Придърпва в ниските
колеги помагайте 1Z мотор, когато съм на по висока предавка между 1400-2000 оборота когато подам рязко газ придърпва и малко тресе 

- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Придърпва в ниските
valio_style написа:колеги помагайте 1Z мотор, когато съм на по висока предавка между 1400-2000 оборота когато подам рязко газ придърпва и малко тресе
За ремонт си на екектронната част на помпата...
- danielitoi
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
danielitoi написа:И аз имам същия проблем, със 50-60 на четвърта тресе най-много. Преди като я оставех примерно на първа или втора да върви сама без газ нямаше никакви проблеми дори под наклон при изнанагорнище, а сега на равното ми тресе на тия предавки. Та доли и при мене е от помпата?
Да и при теб е същото полужение...
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Отворете и си изчистете ел. на помпата от стружки. Става за не повече от час, пък и няма да навреди с нищо.
ПП: Отбележете си с 2 чертички къде е бил корпуса на електрониката спрямо корпуса на помпата, както и положението на "плъзгача на потенциометъра" (в кавички е защото нито е плъзгач нито е потенциометър ама така най-лесно ще ме разберете
) после ще Ви е по-лесно при монтажа ! "Кабелите" се запояват с поялник без проблем. Внимавайте за зацепването на "плунжера" при монтажа. Философии НЯМА !
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
ПП: Отбележете си с 2 чертички къде е бил корпуса на електрониката спрямо корпуса на помпата, както и положението на "плъзгача на потенциометъра" (в кавички е защото нито е плъзгач нито е потенциометър ама така най-лесно ще ме разберете

http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 18 дек 2008 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Здравейте колеги,направих си регистрация за да Ви попитам за на балдъзата полото.То е 1.9 SDI и до 2000 оборота при плавно подаване на газ ще ти строши врата от сецане и предърпване.При резко подаване на газ набира с много леко предърпване,но при плавно е направо ужас.Какво ще ми препоръчате.Брагодаря Ви предварително.
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Явно си сърбъл същата попара.Dobromirski написа:Отворете и си изчистете ел. на помпата от стружки. Става за не повече от час, пък и няма да навреди с нищо.
ПП: Отбележете си с 2 чертички къде е бил корпуса на електрониката спрямо корпуса на помпата, както и положението на "плъзгача на потенциометъра" (в кавички е защото нито е плъзгач нито е потенциометър ама така най-лесно ще ме разберете) после ще Ви е по-лесно при монтажа ! "Кабелите" се запояват с поялник без проблем. Внимавайте за зацепването на "плунжера" при монтажа. Философии НЯМА !
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 18 дек 2008 18:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Adnan написа:nikotm написа:.....
маховик
Мерси много колега,и аз за това си мислех но исках и мнение от хора които карат подобни дизели.Защото при палене и гасене на мотора се получава претрисане и тропане от към маховика.Това претрисане го прави на всяка скорост до 2000 оборота.Весела коледа на всички.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта