Придърпва в ниските

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
valio_style
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
Двигател: Unknown
Местоположение: София

Придърпва в ниските

Мнениеот valio_style » Съб 06 дек 2008 4:06


колеги помагайте 1Z мотор, когато съм на по висока предавка между 1400-2000 оборота когато подам рязко газ придърпва и малко тресе :(




Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Придърпва в ниските

Мнениеот dani_94 » Съб 06 дек 2008 7:34


valio_style написа:колеги помагайте 1Z мотор, когато съм на по висока предавка между 1400-2000 оборота когато подам рязко газ придърпва и малко тресе :(


За ремонт си на екектронната част на помпата...


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Съб 06 дек 2008 9:07


Не е сложен ремонта, само почистване и малко настройки, но трябва да се разглоби и си е отговорна работа


Потребителски аватар
danielitoi
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 23:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот danielitoi » Съб 06 дек 2008 16:57


И аз имам същия проблем, със 50-60 на четвърта тресе най-много. Преди като я оставех примерно на първа или втора да върви сама без газ нямаше никакви проблеми дори под наклон при изнанагорнище, а сега на равното ми тресе на тия предавки. Та доли и при мене е от помпата?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Съб 06 дек 2008 18:13


danielitoi написа:И аз имам същия проблем, със 50-60 на четвърта тресе най-много. Преди като я оставех примерно на първа или втора да върви сама без газ нямаше никакви проблеми дори под наклон при изнанагорнище, а сега на равното ми тресе на тия предавки. Та доли и при мене е от помпата?


Да и при теб е същото полужение...


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 07 дек 2008 21:22


съжалявам за офф-а, при мен от 1400 до 1600 оборота тресе на всяка предавка (вкл. и на изключено, ако подаваш газ)от какво може да е че направо ме побърква


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mtm_golf » Сря 17 дек 2008 21:26


I pri men e taka kolegi. Naj- mnogo se use6ta na 4etvyrta mejdu 1400-1600 oborota. Ne znam kakvo e nqmam nikakva ideq. Ina4e kolata mislq, 4e si uskorqva kakto predi samo deto zvuka na dvigatelq se promeni i napravo me pobyrkva. Davajte da go re6im tozi problem...


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 18 дек 2008 7:50


Отворете и си изчистете ел. на помпата от стружки. Става за не повече от час, пък и няма да навреди с нищо.
ПП: Отбележете си с 2 чертички къде е бил корпуса на електрониката спрямо корпуса на помпата, както и положението на "плъзгача на потенциометъра" (в кавички е защото нито е плъзгач нито е потенциометър ама така най-лесно ще ме разберете :lol: ) после ще Ви е по-лесно при монтажа ! "Кабелите" се запояват с поялник без проблем. Внимавайте за зацепването на "плунжера" при монтажа. Философии НЯМА !
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm


nikotm
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 18 дек 2008 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот nikotm » Чет 18 дек 2008 18:57


Здравейте колеги,направих си регистрация за да Ви попитам за на балдъзата полото.То е 1.9 SDI и до 2000 оборота при плавно подаване на газ ще ти строши врата от сецане и предърпване.При резко подаване на газ набира с много леко предърпване,но при плавно е направо ужас.Какво ще ми препоръчате.Брагодаря Ви предварително.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 18 дек 2008 20:54


nikotm написа:.....

маховик :roll:


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bay mip » Чет 18 дек 2008 21:59


Dobromirski написа:Отворете и си изчистете ел. на помпата от стружки. Става за не повече от час, пък и няма да навреди с нищо.
ПП: Отбележете си с 2 чертички къде е бил корпуса на електрониката спрямо корпуса на помпата, както и положението на "плъзгача на потенциометъра" (в кавички е защото нито е плъзгач нито е потенциометър ама така най-лесно ще ме разберете :lol: ) после ще Ви е по-лесно при монтажа ! "Кабелите" се запояват с поялник без проблем. Внимавайте за зацепването на "плунжера" при монтажа. Философии НЯМА !
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
Явно си сърбъл същата попара. :?


nikotm
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 18 дек 2008 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот nikotm » Пет 19 дек 2008 16:50


Adnan написа:
nikotm написа:.....

маховик :roll:


Мерси много колега,и аз за това си мислех но исках и мнение от хора които карат подобни дизели.Защото при палене и гасене на мотора се получава претрисане и тропане от към маховика.Това претрисане го прави на всяка скорост до 2000 оборота.Весела коледа на всички. :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта