passat 1.6tdi н еще да дърпа без турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Petyoffy
Мнения: 625
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 13:29
Автомобил: Passat B7
Двигател: CBBF 2012
Местоположение: София

Мнениеот Petyoffy » Сря 30 апр 2008 8:39


Rabbit_TDI написа:
moncho8920 написа:До приблизително 2000, не чакай ускорение или бързо качване на обороти. Ако не усещаш турбото тогава е лошото.

При неговия мотор е даже до 2200-2400.Както каза gr_kanev колегата си търси на кой да даде пари :lol: Ако турбото не е в ред отзад стават ени пушеци и колата е ена умряла та не е истина.
P.S.Иначе ако идеш да ти изчистят дюзите,да ти погледнат аванса и други такива профилактики само ще спечелиш :wink:

Колега jeriko мотора ти е 59 кw. или 80 к.с. и турбото се усеща след 2000 об/мин, както са ти казали по-горе останалите, така че всичко изглежда си ти е наред. Една диагностика ще ти е в плюс.

Brezel написа:
Petyoffy написа:Незнам от къде си правите изводи, но аз вече около 9 месеца карам без турбото и ефекта от преправянето ме устройва. Определено не е като с него, но липсата му се усеща главно в по-стръмните и дълги участъци ( е и когато искаш да изпревариш някой, но за това има по-ниски предавки).


Ето поредната причина да не се копува кола от БГ. :lol:
Братле изводите си правиме от факта че турбомоторите са с по ниска степен на сгъстяване. Твоя мисля че ше е към 22:1.
При 1.6 ТД дизеловите мотори на VAG има няколко положениа...

Поздрави

Не споря. Всичко което казваш е така. Проблема при мен беше, че два пъти пука главата и заради това така реших. Шлайф на блок и глава, като главата е от "чист" дизел, нови бутала и сегмети, помпата също малко е "пипната". :wink:




Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Сря 30 апр 2008 11:12


Rabbit_TDI написа:
moncho8920 написа:До приблизително 2000, не чакай ускорение или бързо качване на обороти. Ако не усещаш турбото тогава е лошото.


P.S.Иначе ако идеш да ти изчистят дюзите,да ти погледнат аванса и други такива профилактики само ще спечелиш :wink:


Ако мога да те помоля да кажеш, ако имаш представа каде извършват тези интервенции, защото не е лошо да мина и аз mhihi


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 30 апр 2008 11:46


На мен ми я прави kombito_tdi, само че в Карлово.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 30 апр 2008 21:07


И аз карам ТД и съм му свикнал :lol: . Да речем на 5-та ако го "изпусна" в баира под 110 км/ч .... и край ... веднага 4-та :lol: . Същевременно правил съм проба на същото място ако карам с 120 дори ускорявам .Оборотомера ми не работи :oops: , но паднат ли оборотите на турбото и мощността хвръква . Мотора по книжка е 1,6ТД 75к.с. :)


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Чет 01 май 2008 22:02


Brezel написа:
Petyoffy написа:Незнам от къде си правите изводи, но аз вече около 9 месеца карам без турбото и ефекта от преправянето ме устройва. Определено не е като с него, но липсата му се усеща главно в по-стръмните и дълги участъци ( е и когато искаш да изпревариш някой, но за това има по-ниски предавки).


Ето поредната причина да не се копува кола от БГ. :lol:
Братле изводите си правиме от факта че турбомоторите са с по ниска степен на сгъстяване. Твоя мисля че ше е към 22:1.

При 1.6 ТД дизеловите мотори на VAG има няколко положениа.

При едни турбината се ползва с цел екологичносст а при други с цел по висока мощност.

Приемрно 1.6Д е 54 коня по каталог (имах такъв) а до 91ва година си се прави 1.6 ТД 60 коня . 6 Кончета разлика но знаителна разлика в екологията. В същото време едно от първите 1.6 ТД (пимерно 84та 85тагодина са с 71 коня , а мисля че се срещаха и 75 коня. При тях вече разликата в мощността с атмосферни дизел е голяма.

И за капак гледам че си с SB мотор който е 80 коня. Той се произвежда по същото време в което и 1.6 ТД 60 коня :wink: При него повишението на мощността е много чуствително.

Още нещо да с едобави. При мотори където турбината се ползва за знаително повишение на мощността (всички съвременни мотори) на всеки работен такт във средни и високи обороти се впръсква повече гориво (в сравнение с атмосферния му еквивалент) Ако го няма турбото което да доставя достатъчно въздух , се получава много богата смес и не само че ше пуши ами ще грее много сериозно. Ако все пак му намалиш горивото чрез реглаж на помпата тогава тотално му убиваш мощността.

Имах 1Z с пребана турбина и определено беше по злед от 1.9Д или 1.9 СДИ.

най добре питай колегата 1Y той тия неща ги знае май щото слагаше турбина и кулер.

Поздрави
Нищо лично към тебе пич,но за пореден път се убеждавам,че не познаваш основни закони на термодинамиката и не знам как точно си си спечелил доверие в този форум,но лично аз не бих се доверил на човек да ми прави чип,който твърди най-открито че турбото се слагало с цел ЕКОЛОГИЯ!!! :lol: :lol: :lol: .Честно не знам да се смея ли или да плача,но другото ти по-сериозно твърдение,че турбодизелите работели с по-ниска степен на сгъстяване ме навежда на мисълта за абсолютната ти некомпетентност относно ДВГ.Виж сега на дизеловия двигател никога не би му пречела високата степен на сгъстяване независимо от това има ли турбина или не и това е обосновано от факта че той всмуква и сгъстява единствено ВЪЗДУХ и няма проблем с детонационно горене,пак поради факта,че при дизелите има качествено променяне на параметрите на горивната смес т.е поради липса на дроселова клапа,количеството въздух е постоянна величина,която зависи пък от формата на всмукателния колектор,неговата дължина и диаметър,диаметъра на всмукателния клапан,ъгъла на неговата фаска,фазите на газоразпределение(ход на клапана) най-вече и още куп други неща,които се обзалагам че изобщо не си чувал,но мисля е време да вземеш един учебник по ДВГ и да попрочетеш малко би ти било от голяма полза повярвай не само за теб а и за другите на които предлагаш своя продукт.Най-малкото това би ти помогнало на правиш чиповете си по-добри...незнам. И за да не бъда голословен бих ти казал,че само БЕНЗИНОВИТЕ двигатели имат проблем след поставяне на турбина и намаляването на степента на сгъстяване там е абслолютно задължително,защото поради количественото си образуване на смес (готова горивна смес, а непосредствено след затварянето на всукателния клапан и размесване с много малка част изгорели газове останали от предходния цикъл,което количество пък пряко зависи от степента на сгъстяване,диаметъра на изпускателния клапан,съпротивлението на изпускателната система,фиността на обработка на изпускателните портове на цилиндровата глава,катализатор и още куп важни фактори за които пак се обзалагам...... :idea: Специално пък точно за Голф 2 който даваш за пример разрови се в интернет и виж,че няма изпълнение на мотора с 1588см (76,5мм диаметър и 86,4мм ход на буталото) който да е турбодизел и да е 60к.с. Има 60 к.с в последните си изпълнения,но е чист дизел и пак се обзалагам,че изобщо не предполагаш откъде са дошли тези 6 кончета артък при положение,че изобщо не си си направил труда да сравниш по параметри двата мотора. Да допълня само че при вдигане на степента на сгъстяване при дизела над 20:1 рязко нарастват механичните загуби на ДВГ,докато неговата термична ефективност нараства в по-малка степен и затова инженерите се ориентираха около степен около 18:1 при дизелите с ДИРЕКТНО ВПРЪСКВАНЕ ...подчертавам ДИРЕКТНО,защото при по-старичките дизели с индиректно впръскване, използвуващи горивна камера на Хари Рикардо и особено с по-малки размери (разбирай по-малък ходов обем) и естествено много по-голяма охладителна повърхност за да го запалиш първоначално такъв мотор ти е необходимо степен 25:1,защото ако е по-малка просто при -20градуса температура на въздуха,ако ще и две подгревни свещи да имаш на цилиндър просто никога няма да достигнеш точката на самовъзпламеняване на нафтата(там искам наистина да прочетеш и в друг пост или на лично съобщение да ми кажеш,щото след около 10-те ти лични съобщения уж другите нищо да не разбират,аз лично за себе си пак ти казвам разбрах много неща за теб.Кажи само при колко градуса дават да се самовъзпламенява нафтата,но искам точни цифри и факти,с които винаги работи математиката,а не пак вяли твърдения и градски легенди от твоя страна за заблуда на врага).


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 01 май 2008 22:24


Брат, както вече ти казах на лични не разбирам що гледаш да ме насереш навсякъде по форумите. След като на лични не искаш да го проумееш, ти го казвам тук. Нямам желание да контактувам с асоциални типове, целящи с всяка своя дума да си докажат нещо. Ако като малък са те тормозели в междучасията, не е тук мястото да си го връщаш. И недей пак да ми пишеш простотии за изтръгване на сърцето и тем подобни. Просто във всяка една тема където ти си писал аз НЯМА да пиша. Нито ще защитавам мнението си, нито ще ти противореча, защото си е чисто губене на време да се общува с теб, директно или индиректно. И щом като нямаш нищо против мен , защо всяка дума ти е "Чудя се как хората ти се доверяват?" Чуди се защо на теб не ти се доверяват. Казвал съм го 1000 пъти, това че предлагам чипове на ниски цени си е моя работа и ако на някой не му изнася да си гледа работата. Понеже не съм в България не минават номерата със сплашването и затова хора като теб се чудят какво да направят само и само да ме ебавате. След като няма човек казал лошо за мен в този форум (освен някой като теб и разни фирми-обирджии), значи може би има някаква причина!


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 01 май 2008 22:28


и понеже не се сдържах виж ти във Интернет колко коня е 1V мотора на Голф 2 има ли турбо или е с циганче духащо в колекторите :lol:

те ти данните тука ...само язък че не пише че е с турбинка ама по нета има къде да се поровиш.

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=90

ай сега се чуди ти от къде идват тия 6 коня :lol:

порови е и тука това също е ИНТЕРНЕТ :wink: http://de.wikipedia.org/wiki/VW_Golf

ДАВАМ ЖОКЕР - виж на кого викат Umweltdiesel


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 02 май 2008 1:30


само да спомена,че имах такъв голф 89г.1.6тд 59к.с.1v-мотор.


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Съб 03 май 2008 0:01


А аз съм с чип от BREZEL и колата не върви ами направо ЛЕТИИИИ


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Съб 03 май 2008 0:05


И аз съм с чип от Брезел и съм твърдо доволен!


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: passat 1.6tdi неще да дарпа без турбото

Мнениеот valerius » Чет 05 фев 2009 21:03


аз съм без чип.. ама и моята лети ;)


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: passat 1.6tdi неще да дарпа без турбото

Мнениеот SACHO7803 » Чет 05 фев 2009 21:46


valerius написа:аз съм без чип.. ама и моята лети ;)
абе колега--де я намери тая тема че я съживи :D и аз преди да сложа чип си мислех че колата ми лети ама след чип на брезел---"лети"е меко казано-колата от самолет се превърна в ракета :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта