Бавно ускорение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Бавно ускорение

Мнениеот mili 75 » Чет 25 юни 2009 22:09


Колеги колата е Пасаат Б5 АФН мотор,напоследък забалязвам, че мудно се ускорява и колата няма този ряз след 2000 оборота като това е съпроводено от по-слабо свирене от турбината, когато изрежа колата на 3000 - 4000 оборота всичко сякаш си идва на мястото и турбината развърта по - рано и се чува по- силно и отчетливо и разбира се колата върви добре.Не видях в темите за забиването и невървенето на някой да му се оправя колата по този начин и затова питам за някакви насоки.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Бавно ускорение

Мнениеот morfei1 » Чет 25 юни 2009 23:04


В интерес на истината, турбината най-много се чува в диапазаноа 1100 ~ 2000 оборота. След това не се чува (поне аз не я чувам), но това не значи, че не работи добре :wink: .


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бавно ускорение

Мнениеот mili 75 » Пет 26 юни 2009 6:23


От както свалих катализатора турбината се чуваше много отчетливо, а сега сутрин не се чува така добре и се появява от по-високи обороти и по-тихо, изглежда ми като че ли се спича нещо като престои колата или ако се кара на ниски обороти и като се изреже на 4000 оборота се раздвижва и отпушва турбината, но понеже не съм я отварял нямям представа какво трябва да се чисти.


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Бавно ускорение

Мнениеот salama » Пет 26 юни 2009 8:31


Не разбирам,кое те притеснява-бавното ускоряване,или звукът който трябва да издава турбината?


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бавно ускорение

Мнениеот mili 75 » Пет 26 юни 2009 11:05


Притеснява ме мудното вървене,но то е съпроводено винаги и от по-слабото виене на турбината.И най-вече,че се продухва на по-високи обороти и после явно пак спича.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Бавно ускорение

Мнениеот morfei1 » Пет 26 юни 2009 11:16


По принцип, колегите които са сваляли катализатор, казват, че след махането му, турбината се чува още повече. Нямам идея защо при теб е различно. С гадаеене едва ли ще стане - тест се иска.

Ето как да го направиш

http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 3011#p3011


salama
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: Бавно ускорение

Мнениеот salama » Пет 26 юни 2009 11:33


Приятелю в твоя случай е желателно да се подкачиш към ваг ком.Ако ти беше проблемна турбината щеше веднага да го усетиш,така че не се шашкаи.По мое мнения си мисля че дебитомера може да ти прави номера и има нужда от почистване.Огледай си всички вакумни мъркучета за управлението на турбината -дали нямаш пробив някъде.Огледай въздуховодите след турбината преди и след кулера.В много от случаите кулера има нужда от почистване от вътре-събира се определено количество масло от турбината и дебита на входяшия въздух намалява правопропорционално на замърсяването и от там загубата на мощност.Помоли някой от колегите от форума с ваг ком да те погледне,и чак тогава запчвай да извършваш манипулаций по автомобила си.Успех


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бавно ускорение

Мнениеот mili 75 » Пет 26 юни 2009 15:10


Добре де а как да си обясня факата, че след натискане,продухване на 4000 оборота колата отново добива същия ряз като преди.А иначе по повод свиренето на турбината моята свири доста добре след махането на катализатора,но откакто се появи проблема сутрин като я запаля свиренето не толкова силно и отчетливо и не се чува толкова от рано като преди и в момента в който я изпържа за 20-30 секунди и врвенето се оправя и свиренето на турбината е по-отчетливо.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта