Дойде време да докладвам за резултатите от моите майстоии
Първо - реших, че ще сменям тоя клапан Н75, смених го и .....нищо, турбината изобщо я нямаше! Давах газ, напъвах - нищо. Слязох от колата, вдигнах капака и проверих дали съм сложил добре буксата, като я извадих и сложих наново. Аз си го обяснявам, че направих нещо като рестарт на връзката между клапана и компа. Оттогава - никакви ядове. Колата си тръгна както се желае. Ускорява винаги на едни и същи обороти, не се чуди, абе изобщо приказка.
По съвет на Брезел, сложих и манометър. Един приятел ми подари истински VDO /двупосочен/от някакъв японски джип. Монтирах го и сега забелязвам, че като напомпя газта, турбината реагира почти мигновено и забива стрелката на мах. /1,5 бара/, като я държи там около секунда, след което сваля и поддържа около 1,2 - 1,3 бара. Мисля че е нормално, като се има предвид, че според брезел турбината трябва /след чип/ да държи около 1,15 бара/ и поради факта, че вероятно в манометъра има допустима грешка.
Така че в резюме - проблема е решен със смяна на клапан Н75.
Благодаря на всички помогнали.
