


Проблем с пистовия ремак на Polo
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 17 юли 2009 16:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Проблем с пистовия ремак на Polo
имам проблем с ремака вече незнма за кои пат го късам ако някои може да каже нека пише. колата е Поло 1.9д с климатик.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с пистовия ремак на Polo
Провери шайбите за равнинност - дали са в една равнина.
Погледни и за заклинващи ролки.
Погледни и за заклинващи ролки.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с пистовия ремак на Polo
погледни шайбата на алтернатора,може вече да се е скапала и затова ,при мен се затегна и скъса ремъка ,даже накрая се откъсна цялата шайба ,тя е много скъпа на принципа на тресчьотката е но само с нова се лекува.Успех
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с пистовия ремак на Polo
Аз имах същия проблем при ААЗ-ката и проблема се оказа 2 мм отклонение навътре на демферната шайбата сшрямо всички други шайби и се оказа разбито чело на коляновия вал ( прословутата шпонка )
Погледни за биене на шайбите
Погледни за биене на шайбите
- niki_68
- Мнения: 159
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 11:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с пистовия ремак на Polo
да на 90 процента е от демпферната шаиба на коляновия вал погледния дали бие
ако бие оригинала е 640 лв. но има ментета за ро 200 провери успех 


- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Проблем с пистовия ремак на Polo
аз също мисля че е от шайбата на алтернатора. При мен беше същия проблем (а и други колеги се бяха оплаквали от нея) и всичко беше в съосие, а и на вид шайбата на алтернатора си беше добре (после разбира се разбрах че има механизъм в нея който е блокитрал). Може да я провериш като при отворен капак форсираш и пуснеш газта, при мен ясно се чува как оборотите на алтернатора падат много по бавно и със закъснение от тези на двг 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта