Здравейтем имам следния проблем. Значи по едно време едната ми дюза започна да сълзи след което след известно време колата спря да пали. И пали само с спрей за принудително запалване. Ако да кажем е поработила малко после няма проблем да се запали отново без спрей но ако минат няколко часа, и трябва да се пали отново с спрей. Няколко човека ми казаха, че вероятно е от дюзата която е сълзяла защото е запушена.
Голф-а е 3-ка чист дизел 1.9. Интересуваме дали е възможно да е това причината, каква е цената на една дюза, и колко би излезнала цената за една смяна на дюзата?
Мерси предварително.



Проблем с голф 3 дизел
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Проблем с голф 3 дизел
Колега причината за непеленето според мен може да се установи като се свалят всички дюзи и се пробват на стенд да се види как пръскат.
Ако има някоя да препиква е хубаво да се смени разпръсквача.
Най-хубаво е да се сменят всички разпръсквачи.В една дюза няма какво да се скапе освен разпръсквача.
Разпръсквачите са на цени от 20 лв/бр до 43 лв/бр. в зависимост от производителя.
Също така абсолютно задължитено е да се замери компресията като се свалят дюзите, за да не се окаже че е ниска и затова не иска да пали, както и подгревните свещи.
Като се свалят дюзите много добре се виждат свещите дали греят и как, че иначе е много зор да се свали особено тази зад помпата.
След всички тия процедури, ако всичко е наред и в норми една центровка на помпата и не би трябвало да имаш никакви ядове.
Като заключение моето мнение е че непаленето се дължи най-вероятно или на свещите или на компресията, но това е само предположение.
Ако се направят гореописаните процедури ще се разбере истинския проблем.
За цени немога да ти кажа, понеже аз на майстор не ходя а сам си правя колите.
Ако има някоя да препиква е хубаво да се смени разпръсквача.
Най-хубаво е да се сменят всички разпръсквачи.В една дюза няма какво да се скапе освен разпръсквача.
Разпръсквачите са на цени от 20 лв/бр до 43 лв/бр. в зависимост от производителя.
Също така абсолютно задължитено е да се замери компресията като се свалят дюзите, за да не се окаже че е ниска и затова не иска да пали, както и подгревните свещи.
Като се свалят дюзите много добре се виждат свещите дали греят и как, че иначе е много зор да се свали особено тази зад помпата.
След всички тия процедури, ако всичко е наред и в норми една центровка на помпата и не би трябвало да имаш никакви ядове.
Като заключение моето мнение е че непаленето се дължи най-вероятно или на свещите или на компресията, но това е само предположение.
Ако се направят гореописаните процедури ще се разбере истинския проблем.
За цени немога да ти кажа, понеже аз на майстор не ходя а сам си правя колите.
Re: Проблем с голф 3 дизел
От къде си? Явно ги чаткаш нещата ако може да ми кажеш къде да я погледна в Бургас. Иначе свещите са чисто нови сменени, но едната дюза по едно време сълзеше отгоре. Ако можеш да ми кажеш къде в Бургас може да ида да я погледнат качествено много ще се радвам.
Поздрави.
Поздрави.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Проблем с голф 3 дизел
Колега от далеч съм.
Оряхово на Дунава.
За Бургас немога да ти помогна, но би трябвало във всеки по-кадърен сервиз за дизелови двигатели да те оправят.
Тоя мотор е много прост и всичко е механика.
Оряхово на Дунава.
За Бургас немога да ти помогна, но би трябвало във всеки по-кадърен сервиз за дизелови двигатели да те оправят.
Тоя мотор е много прост и всичко е механика.
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Проблем с голф 3 дизел
Здравей приятелю.Отиди в лозово.Спираш на центъра и питаш-всички познават въпросния дизелжия (Човека си разбира от работата и има доста добри машини и апаратура-тои е твоя човек),така или иначе сервиза му е на самия център.Успех
Re: Проблем с голф 3 дизел
Здравей, а цените как са при него?
Горе долу колко ще излезе смяната на 4 дюзи?
Поздрави
Горе долу колко ще излезе смяната на 4 дюзи?
Поздрави
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chifut и 33 госта