


Въпрос за 1,6 дизел
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: плевен
Въпрос за 1,6 дизел
Преди време бях писал тема за мой приятел който беше изпаднал в дилемата дали да прави основен ремонт или да си купи мотор втора ръка.Сега си е намерил мотор 1,6 чист дизел за 200 лева,въпроса ми е как може да видим мотора дали става?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Запалете го 

Re: Въпрос за 1,6 дизел
за 200 лв нему мислете а взимаите дори и да нестава ништо от него на вторични да го дадете пак штеси варнеш парите
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: плевен
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Няма как да го запалим защото е свален от купето,иначе си има всичко помпа,стартер.Мислех да му премерим компресията но на студен мотор какво ще покаже незнам,иначе собственика ни уверява,че е добър.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Няма значение че е студен мотора премерете му компресията.
Даже може да капнете малко масло в цилиндрите и да го рзвъртите без дюзи за да ги омаже и да изхвърли малсото.
След това му измерете компресията. Най-малкото ще хванете ако има разлики между цилиндрите, а и при омазването на цилиндрите би трябвало да си покаже горе-долу истинската компресия.
Даже може да капнете малко масло в цилиндрите и да го рзвъртите без дюзи за да ги омаже и да изхвърли малсото.
След това му измерете компресията. Най-малкото ще хванете ако има разлики между цилиндрите, а и при омазването на цилиндрите би трябвало да си покаже горе-долу истинската компресия.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: плевен
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Във какви стойности трябва да бъде компресията за този мотор като е студен,както и какви трябва да са попринцип?
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Ми според мен трябва да си гониш стойностите които са заложени фабрично.
Незнам за 1,6 колко са, но за 1,9 са минимум 26 бара.
По този начин както ти казах с маслото би трябвало да ти покаже почти колкото на загрял мотор.
Според мен разлика трябва да очакваш от около 2-3 бара.
Незнам за 1,6 колко са, но за 1,9 са минимум 26 бара.
По този начин както ти казах с маслото би трябвало да ти покаже почти колкото на загрял мотор.
Според мен разлика трябва да очакваш от около 2-3 бара.
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Здрасти колега,значи ако скоростите са на мотора при това положение можеш да използваш стартера без проблем за да го запалиш,просто направи следните неща:вземи един читав акумулатор и с дебел кабел подай от минусовата клема маса към двигателя след което пусни едно кабелче от шината на подгревните свещи за плюс и още едно кабелче от клапана за гориво на ГНП-то(също +),захрани стартера,но кабела с които трябеа да завъртиш го прекъсни.Когато си готов със всички тези неща и си готов за палене връзваш кабелчетата от свещите и клапана за гориво постоянно на плюс,изчакай да подгрее и тогава държиш кабела за стартера(който казах 4е трябва да бъде прекъснат)на плюсовата клема докато не запали и го пускаш. П.С:Колега имай пред вид 4е ако има въздух по системата т.е. нафтовата помпа и тръбичките за нафтата(към дюзите)може да не запали от раз,така 4е не се разочаровай ако се случи така.Дано съм бил полезен,и ако нещо по свръзването на стартера не е ясно погледни от някой голф или пасат да се подсетиш.Поздрави и успех колега 

-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: плевен
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Чел съм,че разликата между цилиндрите нетрябва да е повече от 0,5 бара ако някой има инфо да пише.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 13 юли 2009 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: samokov
Re: Въпрос за 1,6 дизел
колега точно така както ти е написьл коко,и само да добавя слаед като запали откачаш и кабела за подгревните свещи да не ги изгориш,аз лично сам присьствал на такова палене и става проглема е никакьв
,а относно паленето както каза коко,няма начин да запали от раз ще повьрти малко докато качи нафта,от тубичката в която трибва да се пьхнат и 2та маркуча и за дебита и за излишната нафта успех 


-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: плевен
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Само за информация каква е най-добрата марка бутала и колко струват,говоря за първи ремонтен размер?
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за 1,6 дизел
за марк анезнам обаче започват от 200 лева за брои само бутало и болт
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпрос за 1,6 дизел
800лв само за 4 бутала и 4 болта
ами цял двг колко струва тогава 5800лв или ... все пак е 1,6 дизел това е архаичен двг от времето на Отто 


-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: плевен
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Ама каква марка MALE или KOLBENSHMIT?
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: плевен
Re: Въпрос за 1,6 дизел
Търсим и майстор от Плевен и околноста да извърши ремонта.Ако някой знае!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта