Garrett gt1746v

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
S-stail
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Garrett gt1746v

Мнениеот S-stail » Съб 30 яну 2010 8:45


Здравейте колеги става въпрос за едно а3 тди 130к.с.
Счупи фабричното турбо гт1749ва което чугуна е на едно с изпускателя.
Момчето си е купило чисто ново гт1749в което е отделно от колектора.
От каква кола може да се полвза изпускателен колектор за въпросното турбо?




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Garrett gt1746v

Мнениеот ifidik » Съб 30 яну 2010 9:21


новото турбо да го връща.то няма да издържи и седмица ако е 1749V.трябва да е VA.
колектор от голф 3 афн, е това за което питаш но пак няма да стане.
ще има преправяния.нито една тръба не отговаря, а най голямата играчка ще е извода към гърнетата.трябва да се изреже и напасва.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Garrett gt1746v

Мнениеот niks76 » Съб 30 яну 2010 9:43


я пусни снимка на това новото турбо;разликите трябва да са в захвата на марку4а(при VA е с бързата връзка -тип фиба)геометрията също е срещуположна спрямо старото


S-stail
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Garrett gt1746v

Мнениеот S-stail » Съб 30 яну 2010 20:31


ifidik написа:новото турбо да го връща.то няма да издържи и седмица ако е 1749V.трябва да е VA.
колектор от голф 3 афн, е това за което питаш но пак няма да стане.
ще има преправяния.нито една тръба не отговаря, а най голямата играчка ще е извода към гърнетата.трябва да се изреже и напасва.

пуснато е в продажба,но ако не се продаде ще е с него и пренаписан чип.
За преправянето само на турбопътищата ли имаш в предвид или и линиите за маслото?
За генерацията гледам фланеца е идентичен?
Сорка за баламите въпроси,но си нямам и идея от тди-та.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Garrett gt1746v

Мнениеот ifidik » Съб 30 яну 2010 21:00


фланеца е същия, но турбината се пада на друго място.турбопътищата също са различни.за тя турбина най големия мотор е 116коня, няма да издържи на 131коня двигател.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Garrett gt1746v

Мнениеот Brezel » Съб 30 яну 2010 21:08


аз също съм на това мнение но казах на колегата че ако е решил на всяка цена да слага тази турбина може да се пренапише софта така че да се намали налягането и малко и горивото (че да не почне да пуши) И тогава всичко ще си е "заводско" Тия турбини с отлятия колектор нещо много изчезнаха :banghead: или потрошени или нищо. Трудно се намират.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 46 госта