Здравейте колеги става въпрос за едно а3 тди 130к.с.
Счупи фабричното турбо гт1749ва което чугуна е на едно с изпускателя.
Момчето си е купило чисто ново гт1749в което е отделно от колектора.
От каква кола може да се полвза изпускателен колектор за въпросното турбо?



Garrett gt1746v
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Garrett gt1746v
новото турбо да го връща.то няма да издържи и седмица ако е 1749V.трябва да е VA.
колектор от голф 3 афн, е това за което питаш но пак няма да стане.
ще има преправяния.нито една тръба не отговаря, а най голямата играчка ще е извода към гърнетата.трябва да се изреже и напасва.
колектор от голф 3 афн, е това за което питаш но пак няма да стане.
ще има преправяния.нито една тръба не отговаря, а най голямата играчка ще е извода към гърнетата.трябва да се изреже и напасва.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Garrett gt1746v
я пусни снимка на това новото турбо;разликите трябва да са в захвата на марку4а(при VA е с бързата връзка -тип фиба)геометрията също е срещуположна спрямо старото
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 27 ное 2004 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Garrett gt1746v
ifidik написа:новото турбо да го връща.то няма да издържи и седмица ако е 1749V.трябва да е VA.
колектор от голф 3 афн, е това за което питаш но пак няма да стане.
ще има преправяния.нито една тръба не отговаря, а най голямата играчка ще е извода към гърнетата.трябва да се изреже и напасва.
пуснато е в продажба,но ако не се продаде ще е с него и пренаписан чип.
За преправянето само на турбопътищата ли имаш в предвид или и линиите за маслото?
За генерацията гледам фланеца е идентичен?
Сорка за баламите въпроси,но си нямам и идея от тди-та.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Garrett gt1746v
фланеца е същия, но турбината се пада на друго място.турбопътищата също са различни.за тя турбина най големия мотор е 116коня, няма да издържи на 131коня двигател.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Garrett gt1746v
аз също съм на това мнение но казах на колегата че ако е решил на всяка цена да слага тази турбина може да се пренапише софта така че да се намали налягането и малко и горивото (че да не почне да пуши) И тогава всичко ще си е "заводско" Тия турбини с отлятия колектор нещо много изчезнаха
или потрошени или нищо. Трудно се намират.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта