нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот Stivi » Съб 06 фев 2010 23:02


passat6 написа:Аколега тои 4ипа ако не е сложен както трябва няма да запали но груг е вапроса как е направен,то 4е се вдига вартя6тия момент се вдига но се вдига сас подаване на пове4е нафта не сас уран.а по темата колега намери някои да ти махне този софт и да ти сложи оригинален да види6 как 6те е тогава тази кола се прави през буксата и работата е то4но 10 минути.успех :beer


Виждам че ги разбираш нещата ! Сега ако се научиш и да пишеш на български цена няма да имаш :mrgreen: А въртящия момент при "чипосването" не се вдига с уран за което си прав но си в дълбока заблуда че нафтата е повече,има човек който е писал в темата и ги разбира тези неща но трябва да се бръкнеш за някой лев да ти ги обясни понеже като гледам няма да му е лесно.... :Mr Green Fun




gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот gogovaseev » Съб 06 фев 2010 23:18


Stivi написа:
passat6 написа:Аколега тои 4ипа ако не е сложен както трябва няма да запали но груг е вапроса как е направен,то 4е се вдига вартя6тия момент се вдига но се вдига сас подаване на пове4е нафта не сас уран.а по темата колега намери някои да ти махне този софт и да ти сложи оригинален да види6 как 6те е тогава тази кола се прави през буксата и работата е то4но 10 минути.успех :beer


Виждам че ги разбираш нещата ! Сега ако се научиш и да пишеш на български цена няма да имаш :mrgreen: А въртящия момент при "чипосването" не се вдига с уран за което си прав но си в дълбока заблуда че нафтата е повече,има човек който е писал в темата и ги разбира тези неща но трябва да се бръкнеш за някой лев да ти ги обясни понеже като гледам няма да му е лесно.... :Mr Green Fun

ти пак голям балгарин се изкара бре.аз не сам тук за уроци по балгарски,ама такива като теб дето са клавиатурни маистори са много.а ти се поинтересуваи като се 4ипне колата каквос е пипа и после се изказваи неподготвен.а кои трябва да ми помага или не и колко иска за това,си е моя работа,и тоя дето ги разбира не6тата не зима левове а евро.така 4е господин поморииски моля такива мнения на ли4ни, или ако иска6 да ти дам тел да званне6 да те светна малко какво се прави.сори от другите колеги.


jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот jordanpar » Съб 06 фев 2010 23:22


И какво стана сега,на кого му е по-дълъг и дебел :roll:


Потребителски аватар
arrougance
Мнения: 764
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот arrougance » Нед 07 фев 2010 0:14


А защо трябва да маха чипа ??? Разхода му е висок, но все пак е зима, не може да му харчи 5/100 градско. Покарай я колата и лятото и вероятно ще е друга работата. Не прибързвай с махането на чипа.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот Brezel » Нед 07 фев 2010 1:42


arrougance написа:А защо трябва да маха чипа ??? Разхода му е висок, но все пак е зима, не може да му харчи 5/100 градско. Покарай я колата и лятото и вероятно ще е друга работата. Не прибързвай с махането на чипа.


Да прав си, но човека до колкото разбрах няма особено добра информация кой и как е правил чипа. Затова го посъветвах да с еобърне към съответния тунер чието дело е чипа. Съвета е не да го махне завинаги, а просто да покара известно време (1 седмица примерно) с оригинален софтуер. Ако има съществена разлика в разхода настъпила непосредствено след слагането на оригиналния софтуер , то тогава проблема на 100% е в чипа. Ако обаче няма съществена разлика в разхода то значи че чипа е Супер и се отхвърля като варянт. По този начин ще се елеминира много съществена причина.

Един сериозен тунер винаги бил предложил безплатна временна смяна за оригиналния софтуер като така ще има възможност да докаже на клиента си че разхода с оригинален и с тунинг софтуер е еднакъв и ще го убеди в качеството на продукта за който е взел пари. Ако ли не или да си върне парите или да си поправи работата. Ако се окаже че проблема НЕ е в чипа колегата няма да гадае на БОБ а ще е сигурен че проблема (ако има такъв ) трябва да с етърси на друго място.

Съгласен съм обаче че при студ, на къси разстояния, в градски условия това може да бъде нормален разхода за 190-200 коня мотор (170 плюс чипа) Все пак съм нямал собствен такъв автомобил за да знам как върви разхода.

Най лошия сценарии ше е ако разхода е нормален ,чипа е добър, а собственика си втълпи че има проблем и почва да "лекува" здрава кола при всевъзможни майстори :D
Затова трябва да се подходи сериозно и стъпка по стъпка. Ако се окаже че с оригиналния софтуер разхода си е същия, ще е добре да се консултира с няколко собственика на такъв автомобил за да се види дали разхода е в норми и ако е много извън нормите ,тогава да търси евентуален проблем.

:да:


Потребителски аватар
passat6
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот passat6 » Нед 07 фев 2010 8:58


gogovaseev написа:
passat6 написа:Ако чипа е сложен както трябва не би трябвабо да ти вдигне разхода а дори да го свали поради повишаване на въртящия момент. Темата която по-горе ти е посочил колегата е моя и ще ти даде отговор на въпроса. За зимно време и спортно каране разхода не е прекалено висок. С каква скоростна кутия си? Ако го караш на къси разстояния и студен разхода градско може да ти стигне до 11 както и на всеки друг дизел. Извън градско ми достига 8 при спортно каране и като имаш пред вид, че купето на пасат 6 е доста по-тежко от голф. Иначе при галене съм достигал 5,8. И аз като теб гледах на табелата в порше 5,4 но от сервиза ме уведомиха, че този разход е постигнат в изпитвателен тунел без вятър и равен терен при определена скорост. На равно и дълго и аз съм постигал такъв разход, та дори и по-нисък но моментен. Няма как да караш 170кс без консумация на гориво. Виж си въздушния филтър да не е за смяна. Иначе на 140кс ПД не се регулира разхода. Могат през ВАГ-КОМ да ти намалят "порцията" но ще загубиш мощност. Пълно щастие няма.

колега тои 4ипа ако не е сложен както трябва няма да запали но груг е вапроса как е направен,то 4е се вдига вартя6тия момент се вдига но се вдига сас подаване на пове4е нафта не сас уран.а по темата колега намери някои да ти махне този софт и да ти сложи оригинален да види6 как 6те е тогава тази кола се прави през буксата и работата е то4но 10 минути.успех :beer

Прочети повече за чиптунинга. Увеличаването на мощността при дизела не винаги е свързано с повече нафта, а дори обратното. Променя се режима на работа на двигателя а не количеството подавано гориво. Това води до икономия на гориво поради извлечения по-голям въртящ момент.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот bdemona » Нед 07 фев 2010 10:49


passat6 написа:
gogovaseev написа:
passat6 написа:Ако чипа е сложен както трябва не би трябвабо да ти вдигне разхода а дори да го свали поради повишаване на въртящия момент. Темата която по-горе ти е посочил колегата е моя и ще ти даде отговор на въпроса. За зимно време и спортно каране разхода не е прекалено висок. С каква скоростна кутия си? Ако го караш на къси разстояния и студен разхода градско може да ти стигне до 11 както и на всеки друг дизел. Извън градско ми достига 8 при спортно каране и като имаш пред вид, че купето на пасат 6 е доста по-тежко от голф. Иначе при галене съм достигал 5,8. И аз като теб гледах на табелата в порше 5,4 но от сервиза ме уведомиха, че този разход е постигнат в изпитвателен тунел без вятър и равен терен при определена скорост. На равно и дълго и аз съм постигал такъв разход, та дори и по-нисък но моментен. Няма как да караш 170кс без консумация на гориво. Виж си въздушния филтър да не е за смяна. Иначе на 140кс ПД не се регулира разхода. Могат през ВАГ-КОМ да ти намалят "порцията" но ще загубиш мощност. Пълно щастие няма.

колега тои 4ипа ако не е сложен както трябва няма да запали но груг е вапроса как е направен,то 4е се вдига вартя6тия момент се вдига но се вдига сас подаване на пове4е нафта не сас уран.а по темата колега намери някои да ти махне този софт и да ти сложи оригинален да види6 как 6те е тогава тази кола се прави през буксата и работата е то4но 10 минути.успех :beer

Прочети повече за чиптунинга. Увеличаването на мощността при дизела не винаги е свързано с повече нафта, а дори обратното. Променя се режима на работа на двигателя а не количеството подавано гориво. Това води до икономия на гориво поради извлечения по-голям въртящ момент.


:063:

Съжалявам но няма как да не се изцепа след като някои колеги са толкова сигурни сякаш разбират всичко кое каде и как, че замалко да повярвам на коментара.

Да кажем, че си прав - моята турбина пренадуваше до 2 бара преди да я почися - значи е била около 200 коня и сега след почистването си надува на 0.95 и падна на 110 коне :063:


Driver 2
Мнения: 5
Регистриран на: Чет 04 фев 2010 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот Driver 2 » Сря 17 фев 2010 19:25


ОК колеги тези дни ще опитам да сложа оригиналния софтуер и ще пиша какво става.
Благодаря ви за вниманието!

Поздрави


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: нормален разход за гориво на Голф 5 2.0 с чип 170к.с

Мнениеот achodemo » Сря 17 фев 2010 23:16


bdemona написа:
passat6 написа:
gogovaseev написа:
passat6 написа:Ако чипа е сложен както трябва не би трябвабо да ти вдигне разхода а дори да го свали поради повишаване на въртящия момент. Темата която по-горе ти е посочил колегата е моя и ще ти даде отговор на въпроса. За зимно време и спортно каране разхода не е прекалено висок. С каква скоростна кутия си? Ако го караш на къси разстояния и студен разхода градско може да ти стигне до 11 както и на всеки друг дизел. Извън градско ми достига 8 при спортно каране и като имаш пред вид, че купето на пасат 6 е доста по-тежко от голф. Иначе при галене съм достигал 5,8. И аз като теб гледах на табелата в порше 5,4 но от сервиза ме уведомиха, че този разход е постигнат в изпитвателен тунел без вятър и равен терен при определена скорост. На равно и дълго и аз съм постигал такъв разход, та дори и по-нисък но моментен. Няма как да караш 170кс без консумация на гориво. Виж си въздушния филтър да не е за смяна. Иначе на 140кс ПД не се регулира разхода. Могат през ВАГ-КОМ да ти намалят "порцията" но ще загубиш мощност. Пълно щастие няма.

колега тои 4ипа ако не е сложен както трябва няма да запали но груг е вапроса как е направен,то 4е се вдига вартя6тия момент се вдига но се вдига сас подаване на пове4е нафта не сас уран.а по темата колега намери някои да ти махне този софт и да ти сложи оригинален да види6 как 6те е тогава тази кола се прави през буксата и работата е то4но 10 минути.успех :beer

Прочети повече за чиптунинга. Увеличаването на мощността при дизела не винаги е свързано с повече нафта, а дори обратното. Променя се режима на работа на двигателя а не количеството подавано гориво. Това води до икономия на гориво поради извлечения по-голям въртящ момент.


:063:

Съжалявам но няма как да не се изцепа след като някои колеги са толкова сигурни сякаш разбират всичко кое каде и как, че замалко да повярвам на коментара.

Да кажем, че си прав - моята турбина пренадуваше до 2 бара преди да я почися - значи е била около 200 коня и сега след почистването си надува на 0.95 и падна на 110 коне :063:


Тук нещо загубих връзката??!! :screwy



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 42 госта