Голф 4, забива! Вече не забива.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: Голф 4, забива

Мнениеот gogovaseev » Нед 07 фев 2010 22:35


Svetkisha написа:Мамка му, ще го продавам!!! :banghead: :banghead: :banghead:
Идва ми да отида във Волфсбург и да им :beat_butt2

колега не си мисли 4е като го продаде другата която 6те вземе6 6те е перфектна просто имаи малко тарпение и вси4ко 6те се оправи.сас нерви ни6то не става пробвал сам но не става.успех :beer




Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива

Мнениеот Svetkisha » Вто 09 фев 2010 20:19


Клапани работят! Турбо работи! На лап-топа покава само, че на една или две дюзи стойностите са отрицателни. Казват ми помпа или дюзи! Ха сега? Ко става?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4, забива

Мнениеот tdi fen » Вто 09 фев 2010 20:28


Svetkisha написа:Клапани работят! Турбо работи! На лап-топа покава само, че на една или две дюзи стойностите са отрицателни. Казват ми помпа или дюзи! Ха сега? Ко става?
лъжат те !!! какви по-точно са стойности на дюзите на 99.9% не е от компа ?


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива! ВЕЧЕ НЕ ЗАБИВА

Мнениеот Svetkisha » Нед 14 фев 2010 21:24


Сиктир и на електрониката и на чудесата Волфсбургски!!!
Егати и съвременните дизели, ша знайш. Ей, скъса ми нервите! Да е.. и пустиняка усъвременен....
Излях си яда, сега по същество, па барем съм полезен с нещо. Аз много мразя принципа "Проба-грешка",но в края на крайщата опрях до него, за това, профилактично налях една кесия пари за смяната на недефектирали елементи от системата на моя Хавтомобил. То не бяха Н75, то не бе и вакумни маркучи, то не бе и профилактика на ГНП, профилактика на турбо, клизма на шофьора и на жена му, е поне пък си смазах и пантите на вратниците, щото се разскърцаха в последно време. Момчета, моя автомобил се нуждаел от смяна на ГОРИВЕН ФИЛТЪР. "Стария" беше на 3000/4000 километра, но се е затлачил от некви си добавки, парафини, парагруби и параненормални гняси! Ей, пичове от завода ФОЛКСВАГЕН, наслагали сте датчици на кви ли не места, ми инплантирайте и у филтъра бре!!!
Колкото до долобутняците у нефтохима, ...................ЦЕНЗУРА.....................!!!

За мене шофирането пак е удоволствие!!!


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Голф 4, забива! ВЕЧЕ НЕ ЗАБИВА

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Нед 14 фев 2010 21:34


Svetkisha написа:Сиктир и на електрониката и на чудесата Волфсбургски!!!
Егати и съвременните дизели, ша знайш. Ей, скъса ми нервите! Да е.. и пустиняка усъвременен....
Излях си яда, сега по същество, па барем съм полезен с нещо. Аз много мразя принципа "Проба-грешка",но в края на крайщата опрях до него, за това, профилактично налях една кесия пари за смяната на недефектирали елементи от системата на моя Хавтомобил. То не бяха Н75, то не бе и вакумни маркучи, то не бе и профилактика на ГНП, профилактика на турбо, клизма на шофьора и на жена му, е поне пък си смазах и пантите на вратниците, щото се разскърцаха в последно време. Момчета, моя автомобил се нуждаел от смяна на ГОРИВЕН ФИЛТЪР. "Стария" беше на 3000/4000 километра, но се е затлачил от некви си добавки, парафини, парагруби и параненормални гняси! Ей, пичове от завода ФОЛКСВАГЕН, наслагали сте датчици на кви ли не места, ми инплантирайте и у филтъра бре!!!
Колкото до долобутняците у нефтохима, ...................ЦЕНЗУРА.....................!!!

За мене шофирането пак е удоволствие!!!


т'ва че си бил при кофти майстори и си имал пари да даваш за всяка тяхна прищявка си е твой проблем. не коментирам факта с каква нафта си карал след като си затлачил филтър.


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива! ВЕЧЕ НЕ ЗАБИВА

Мнениеот Svetkisha » Нед 14 фев 2010 21:42


vw_golf_4_tdi написа:т'ва че си бил при кофти майстори и си имал пари да даваш за всяка тяхна прищявка си е твой проблем. не коментирам факта с каква нафта си карал след като си затлачил филтър.


Ааа, недей с лошо!
Никъде не съм оплюл майстор!!! Никой не се е опитал да ме обере или излъже! Напротив, искаха да помогнат.
Може и да съм имал да давам, но е защото съм взимал.
Нафтата може да я коментираме, защото съм сипвал там, където ми се е наложило! Невярвам някой да тича с тубата до една и съща колонка, независимо къде е закъсал. Аз, ползвам горивата на големите вериги бензиностанций!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4, забива! ВЕЧЕ НЕ ЗАБИВА

Мнениеот Stivi » Нед 14 фев 2010 21:51


Да се затлачи филтър за 3-4000 километра или трябва да е най-гадното менте на консумативите или да казваш "голяма верига" на някоя квартална бензинджийница където всичкото гориво е собствена рецепта :)) И понеже предполагам не бъркаш бензиностанция с лаборатория по химия остава да си сложил нещо което само е приличало на филтър !


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4, забива! ВЕЧЕ НЕ ЗАБИВА

Мнениеот achodemo » Нед 14 фев 2010 22:06


Svetkisha написа:Сиктир и на електрониката и на чудесата Волфсбургски!!!
Егати и съвременните дизели, ша знайш. Ей, скъса ми нервите! Да е.. и пустиняка усъвременен....
Излях си яда, сега по същество, па барем съм полезен с нещо. Аз много мразя принципа "Проба-грешка",но в края на крайщата опрях до него, за това, профилактично налях една кесия пари за смяната на недефектирали елементи от системата на моя Хавтомобил. То не бяха Н75, то не бе и вакумни маркучи, то не бе и профилактика на ГНП, профилактика на турбо, клизма на шофьора и на жена му, е поне пък си смазах и пантите на вратниците, щото се разскърцаха в последно време. Момчета, моя автомобил се нуждаел от смяна на ГОРИВЕН ФИЛТЪР. "Стария" беше на 3000/4000 километра, но се е затлачил от некви си добавки, парафини, парагруби и параненормални гняси! Ей, пичове от завода ФОЛКСВАГЕН, наслагали сте датчици на кви ли не места, ми инплантирайте и у филтъра бре!!!
Колкото до долобутняците у нефтохима, ...................ЦЕНЗУРА.....................!!!

За мене шофирането пак е удоволствие!!!



Радвам се колега че си решил проблема , но не слагай всички под общ знаменател ,има и сравнително добра нафта в БГ , но може би наистина не е от нефтохим/лукойл !


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Голф 4, забива! ВЕЧЕ НЕ ЗАБИВА

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Нед 14 фев 2010 22:20


не знам къде си зареждал колега, но ФВ не ти е виновен. а и едва ли ще ти се прииска от новите дизели с датчиците във филтъра за твърди частици с нашата родна нафта.


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива! ВЕЧЕ НЕ ЗАБИВА

Мнениеот Svetkisha » Пон 15 фев 2010 9:56


Относно датчика във филтъра, написах го за майтап! Въртеше ми се нещо като датчик за изходно налягане, да може компютъра да хване някаква грешка ТАМ! Както и да е!
Явно доста тежко съм се исказал по адрес на Нефтохимци и съм ви издразнил. За това, поднасям мойте извинения и ще се опитам по-натам да не съм така рязък в думите си! СОРИ(казваха тримата парнаджий във филма "Топло")!!!


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Голф 4, забива! Вече не забива.

Мнениеот velinsl » Вто 16 фев 2010 21:54


И аз много мразя такива майстори не знаят какво да правят и почват "дай да купим това дали е от него, ама не е тоу да сега другото...".
Що за майстори са това - :horror:


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: Голф 4, забива! ВЕЧЕ НЕ ЗАБИВА

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Вто 16 фев 2010 21:58


Svetkisha написа:Относно датчика във филтъра, написах го за майтап! Въртеше ми се нещо като датчик за изходно налягане, да може компютъра да хване някаква грешка ТАМ! Както и да е!
Явно доста тежко съм се исказал по адрес на Нефтохимци и съм ви издразнил. За това, поднасям мойте извинения и ще се опитам по-натам да не съм така рязък в думите си! СОРИ(казваха тримата парнаджий във филма "Топло")!!!


не ве колега, не ме е*е за нефтохим, всички знаем че караме със скапана нафта. но Фолксваген не ти е виновен. 98ма нямаше процесор над 600МХц ти искаш да има датчици за всичко..


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива! Вече не забива.

Мнениеот Svetkisha » Съб 20 фев 2010 22:56


За да непускам нова тема и да тормозя г-н Сървър, ще пиша тук, пък да става квото ще.
Та преди дни значи, едно приятелче с Голф четвърто поколение и ЕГН-99........, се оплака, че имал като моя проблем. Обясних му за горивния филтър и другите неща. То така се оправи при мене. Та смени филтъра, нищо не се получи, пак забива! Смени си вакумите... пак забива(както щраус главата в пясъка). Ходи на профилактика на турбото, чисти си ЕГР-а, ГНП на "6" а дюзите на "16". Купи си нов Н75, пак щрауса е на линия...... М/у 2000 и 3000 оборота прекъсва и пуши. Та днес, си намери и другия клапан, за ЕГР-а, вика ми, брат и това ако не е вече вдигам ръце. Смени си го и ГАЛФОНСИО се успа.
Незнам дали е полезно инфо, но това направи момчето, това ви описвам. Сигурен съм, че се дублира с много други постове, но се предполага, че при тези симптоми м/у 2000 и 3000 оборота този клапан се е пенсионирал! Успех на всички с решаването на проблемите с забиването на мотора!
Светльо.


Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4, забива! Вече не забива.

Мнениеот Svetkisha » Нед 21 фев 2010 9:31


В интерес на истината, доста изписано прочетох! Но никъде не срещнах да се упоменава за проверка или подмяна(дори и за тест), на датчика за налягането на турбото!!! При условие, че много процедури са изпълнени и ефект няма, е редно и този датчик да се провери, нали? Мамка му, все пак е електронен компонент. И той понякога може да греши.
Незнам и не разбирам, но от превода на това изречение (Charge Pressure Control Deviance) - (Разходи за контрол на налягането отклонение), съдя, че може и там да е проблема. Мое мнение!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта