имам проблем с един клапан на афн на турбото,които забива в горно или долно полойение пускам снимка със стрелка го отбелязвам,следствие на което турбото или не надува достатъчно или пренадува и влиза в гре6ка.
предварително ви благодарч,снимката е примерна не е от моита кола но вакума отгоре е съ6тия



проблем с турбо на афн
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: проблем с турбо на афн
Ако добре те разбирам ти задържа геометрията на турбината или актуаторът(клапана)не е добре.
Ако е от геометрията сваляш турбина и чистиш, ако е от актуатора пробвай да почистиш и смажеш и тествай дали не отърва вакуума.
Поздрави.
Ако е от геометрията сваляш турбина и чистиш, ако е от актуатора пробвай да почистиш и смажеш и тествай дали не отърва вакуума.
Поздрави.
Re: проблем с турбо на афн
БЛАГОДАРЯ ТИ,а ако сваля турбото , после нетрябжа ли да се центрова,знаяи не винаги задържа,понякога си работи супер друг пут жсе едно го няма,силно се надяжам да е доста мръсно,все пак е на 260000 километра +
и едва ли някои го е чистил някога. ако имате други идеи даите. Благодаря
Поздрави!!!
и едва ли някои го е чистил някога. ако имате други идеи даите. Благодаря
Поздрави!!!
- tonkata0214
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с турбо на афн
значи като свалиш турбото и откачиш въпросния клапан в които се съмняваш ще ти стане ясно за какво става на въпрос!!за клапана не се притесняваи няма как да го разцентроваш като го сваляш държи се към корпуса на турбото с 3 болчета а за лосчето което е към геометрита с една зегерка!след като го свалиш ще разбереш от геометрията ли е или е заминал клапана само че него с ваком ще го тестваш
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 16:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: parvomai
Re: проблем с турбо на афн
Колеги и аз сам с подобен проблем скоро си взех такава печка и разбрах че нещо с турбото не е наред.Беше на майстор за смяна на гарнитура на главата и той каза че турбината няма луфтове което се надявам тя да работи обаче не нагнетява почети изобщо обаче пак се чува че работи та са надявам и моя пр да е от вапросния клапан ако може някой да каже лесно ли се сменя, трябва ли да се сваля цялата турбина или може и на място.Ако някой може да каже благодарско.
Re: проблем с турбо на афн
благодарско за отговорите!!!
ако някои има такъв актуатор втора употреба или идея от къде мога да намеря нов,моля да ми пусне л.с.
поздрави
ако някои има такъв актуатор втора употреба или идея от къде мога да намеря нов,моля да ми пусне л.с.
поздрави
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: проблем с турбо на афн
Идея
: от морга, от колега от форума ,от магазин!
Втора ръка от 20-120лв,нов около 200лв.
Важно е да е от кола от VAG-групата и да работи - да държи вакуум и да е здрава пружината,естествено!


Важно е да е от кола от VAG-групата и да работи - да държи вакуум и да е здрава пружината,естествено!
- martin_vento
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с. Борима общ. Троян
Re: проблем с турбо на афн
Колеги искам да попитам имат ли разлика клапаните на турбото на 110 коня и на 116 помпа дюза?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 33 госта