Golf 3 TDi

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот rosen79 » Съб 25 сеп 2010 21:17


Кой чип? :shock




Потребителски аватар
stiviboy73
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот stiviboy73 » Съб 25 сеп 2010 21:19


Чипа дето е в ключа.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот rosen79 » Съб 25 сеп 2010 21:30


Е нали ако е без този чип няма да запали?Какво общо има това с мигането на лампата по време на движение или работа на двигателя?


Потребителски аватар
stiviboy73
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот stiviboy73 » Съб 25 сеп 2010 21:40


Ако се опиташ да запалиш без чипа пали и гасне но след това мига лампата за подгрева знам го от опит.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Съб 25 сеп 2010 23:07


аз сам сас стария ключ без чипа но на мен ми мига от стоп машинката :evil:


Потребителски аватар
jelevbg
Мнения: 497
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
Автомобил: Golf III
Двигател: AHU 1997
Местоположение: Карнобат
Контакти:

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот jelevbg » Нед 26 сеп 2010 13:49


rosen79 написа:Разликата е,че АХУ е с повече електроника и някои неща са подобрени.Още една съществена разлика е,че съединителя на АХУ е демферен,а на 1З е обикновен.

Извинявам се на колегата, че пиша в неговата тема ама верно ли AHU е с демпферен маховик :? :( аз си мислех, че разликата е само в електрониката :roll:


Потребителски аватар
SlipX
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 22 юни 2010 8:37
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CFFB 2013
Местоположение: Dobrich

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот SlipX » Чет 30 сеп 2010 23:31


Имам още един въпрос. Вчера я закачихме на ваг ком и ми изписа грешка в датчика на турбината (така ми каза момчето което ми го закачи). Найстина случвало ми се е 2-3 пъти при продалжителна скорост от около 100-110 без да я натискам много по магистралата, в последствие да реша да я настъпя и колата няма никакъв ряс. След като спра, изгася и пак запаля колата си е пушка. Та тези грешки чистят или се или се сменя въпросния датчик и сложна ли е операцията. Извинявам се ако съм написал много глупости :)


Потребителски аватар
SlipX
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 22 юни 2010 8:37
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CFFB 2013
Местоположение: Dobrich

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот SlipX » Нед 03 окт 2010 19:18


SlipX написа:А моя въпрос за ТДИ мотор на голф 3 АХУ, каква е нормалната температура на двигателя? Понеже не ми стой стрелката на 90, а една идея малко по надолу, около 85 примерно. Тва е ако го карам до 2500 оборота, ако го карам на по високи обороти, стрелката стои на 90 градуса. Та идеята ми е следната, ако е заминало нещо предполагам, че зимата ще имам проблем с това.


Ето пояснение нагледано, как стрелката за температурата не стой в средата.
http://www.vbox7.com/play:fa33912b извинявам се за качеството, беше по добро но като го качих стана по зле.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Пон 04 окт 2010 18:51


Колеги днес махнах датчика на стоп-машинката и престана тфа мигане на подгряващите свещи, но като го сложих отново почна мигането..нов датчик ли трябва да си купа :?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот fox_vt » Вто 05 окт 2010 11:49


Ако не можеш да си го ремонтираш сам-да,а за да го ремонтираш не трябва да си с две леви ръце,ти си прецени кое от двете ще направиш.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Вто 05 окт 2010 13:06


как така бе колега :D тфа кфо ще рече "а за да го ремонтираш не трябва да си с две леви ръце" я го кажи на по прост език :D :D :D


Потребителски аватар
bay mip
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот bay mip » Вто 05 окт 2010 14:35


Значи, да си купиш нов.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот fox_vt » Вто 05 окт 2010 18:31


the_red_camel написа:как така бе колега :D тфа кфо ще рече "а за да го ремонтираш не трябва да си с две леви ръце" я го кажи на по прост език :D :D :D


Искам да кажа ако си падаш по разглобяването и поправка на разни неща можеш да се пробваш да го оправиш ако е поправимо.А това дали е поправимо ще разбереш като го отвориш.На моя се беше износило отпреде пласмасата и педала не можеше да го натисне хубаво,след поставянето на подходящо парче метал тея 2 мм дето не му достигаха да натисне хубаво вече ги няма и с един куршум два заека-хем не дадох пари за ново хем след като вече е метално няма да се износи скоро.


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 698
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот the_red_camel » Пон 11 окт 2010 22:25


колега машинката е видях, добре си е но защи мига не схващам :?


MAD TIGAR
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 04 окт 2010 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Golf 3 TDi

Мнениеот MAD TIGAR » Пет 15 окт 2010 9:39


SlipX написа:Имам още един въпрос. Вчера я закачихме на ваг ком и ми изписа грешка в датчика на турбината (така ми каза момчето което ми го закачи). Найстина случвало ми се е 2-3 пъти при продалжителна скорост от около 100-110 без да я натискам много по магистралата, в последствие да реша да я настъпя и колата няма никакъв ряс. След като спра, изгася и пак запаля колата си е пушка. Та тези грешки чистят или се или се сменя въпросния датчик и сложна ли е операцията. Извинявам се ако съм написал много глупости :)

колега вчера и аз се здобих със golf 3 tdi с AFN мотор е и имах същия проблем разменихме вакомите на въпосния клапан и се оправи момчето което ми направи колата ми обесни че турбината пренадувала и затова спира обаче те са два такива клапана единия е до горивния филтар другия се намира под тръбата която влиза в кутията за въздушния филтър пробваи и ти моята се оправи и си върви доста прилично



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта