



Golf 3 TDi
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 TDi
Кой чип? 

- stiviboy73
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDi
Чипа дето е в ключа.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 TDi
Е нали ако е без този чип няма да запали?Какво общо има това с мигането на лампата по време на движение или работа на двигателя?
- stiviboy73
- Мнения: 26
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 3 TDi
Ако се опиташ да запалиш без чипа пали и гасне но след това мига лампата за подгрева знам го от опит.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
аз сам сас стария ключ без чипа но на мен ми мига от стоп машинката 

- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Golf 3 TDi
rosen79 написа:Разликата е,че АХУ е с повече електроника и някои неща са подобрени.Още една съществена разлика е,че съединителя на АХУ е демферен,а на 1З е обикновен.
Извинявам се на колегата, че пиша в неговата тема ама верно ли AHU е с демпферен маховик



- SlipX
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 22 юни 2010 8:37
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CFFB 2013
- Местоположение: Dobrich
Re: Golf 3 TDi
Имам още един въпрос. Вчера я закачихме на ваг ком и ми изписа грешка в датчика на турбината (така ми каза момчето което ми го закачи). Найстина случвало ми се е 2-3 пъти при продалжителна скорост от около 100-110 без да я натискам много по магистралата, в последствие да реша да я настъпя и колата няма никакъв ряс. След като спра, изгася и пак запаля колата си е пушка. Та тези грешки чистят или се или се сменя въпросния датчик и сложна ли е операцията. Извинявам се ако съм написал много глупости 

- SlipX
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 22 юни 2010 8:37
- Автомобил: Skoda Superb
- Двигател: CFFB 2013
- Местоположение: Dobrich
Re: Golf 3 TDi
SlipX написа:А моя въпрос за ТДИ мотор на голф 3 АХУ, каква е нормалната температура на двигателя? Понеже не ми стой стрелката на 90, а една идея малко по надолу, около 85 примерно. Тва е ако го карам до 2500 оборота, ако го карам на по високи обороти, стрелката стои на 90 градуса. Та идеята ми е следната, ако е заминало нещо предполагам, че зимата ще имам проблем с това.
Ето пояснение нагледано, как стрелката за температурата не стой в средата.
http://www.vbox7.com/play:fa33912b извинявам се за качеството, беше по добро но като го качих стана по зле.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
Колеги днес махнах датчика на стоп-машинката и престана тфа мигане на подгряващите свещи, но като го сложих отново почна мигането..нов датчик ли трябва да си купа 

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 3 TDi
Ако не можеш да си го ремонтираш сам-да,а за да го ремонтираш не трябва да си с две леви ръце,ти си прецени кое от двете ще направиш.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
как така бе колега
тфа кфо ще рече "а за да го ремонтираш не трябва да си с две леви ръце" я го кажи на по прост език





- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 3 TDi
Значи, да си купиш нов.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 3 TDi
the_red_camel написа:как така бе колегатфа кфо ще рече "а за да го ремонтираш не трябва да си с две леви ръце" я го кажи на по прост език
![]()
![]()
Искам да кажа ако си падаш по разглобяването и поправка на разни неща можеш да се пробваш да го оправиш ако е поправимо.А това дали е поправимо ще разбереш като го отвориш.На моя се беше износило отпреде пласмасата и педала не можеше да го натисне хубаво,след поставянето на подходящо парче метал тея 2 мм дето не му достигаха да натисне хубаво вече ги няма и с един куршум два заека-хем не дадох пари за ново хем след като вече е метално няма да се износи скоро.
- the_red_camel
- Мнения: 698
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf 3 TDi
колега машинката е видях, добре си е но защи мига не схващам 

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 04 окт 2010 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf 3 TDi
SlipX написа:Имам още един въпрос. Вчера я закачихме на ваг ком и ми изписа грешка в датчика на турбината (така ми каза момчето което ми го закачи). Найстина случвало ми се е 2-3 пъти при продалжителна скорост от около 100-110 без да я натискам много по магистралата, в последствие да реша да я настъпя и колата няма никакъв ряс. След като спра, изгася и пак запаля колата си е пушка. Та тези грешки чистят или се или се сменя въпросния датчик и сложна ли е операцията. Извинявам се ако съм написал много глупости
колега вчера и аз се здобих със golf 3 tdi с AFN мотор е и имах същия проблем разменихме вакомите на въпосния клапан и се оправи момчето което ми направи колата ми обесни че турбината пренадувала и затова спира обаче те са два такива клапана единия е до горивния филтар другия се намира под тръбата която влиза в кутията за въздушния филтър пробваи и ти моята се оправи и си върви доста прилично
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта