Пасат Б5 трудно пали студен

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Kokakollev
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Kokakollev » Пон 13 дек 2010 0:09


Това са веднага след като я запаля, външна температура -7 градуса колата доста се мъ4и за да запали:




Kokakollev
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Kokakollev » Пон 13 дек 2010 0:13


И това са след като се затопли до 80гр.:
Прикачени файлове
000.JPG
001.JPG
002.JPG
003.JPG
004.JPG

Последна промяна от Kokakollev на Пон 13 дек 2010 0:23, променено общо 1 път.


Kokakollev
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Kokakollev » Пон 13 дек 2010 0:16


Ето го и тиминга при топъл двг:


Kokakollev
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Kokakollev » Пон 13 дек 2010 0:21


Не знам защо но нещо не иска да ми ка4и графиките с тайминга - ще пробвам с разказване - при студен двг тиминга на впръскване е близо до долната граница но е в нормите а при затоплен двг е близо до средната линия но под нея. Запо4вам да си мисля че не е от помпата. А имам ли стартер или нещо подобно и дали не е там проблема.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот tdi fen » Пон 13 дек 2010 11:00


защо си мисля че за твоя мотор на празен ход оборотите трябва да са 903


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот SoManyRetards » Пон 13 дек 2010 12:06


Извинявам се предварително на колегата, че ще му използвам темата, за да споделя и за моя проблем, но няма смисъл да пускам нова.

Аз също съм с Пасат 5-ца, 97, АФН.
И аз имам ядове сутринта, при първо палене.
Много трудно пали, мъчи се, когато запали, няма проблеми после.
Проверих свещите, имах 2 изгорели, смених ги и 4те.
Днес, малкооо по-добре запали, но пак се мъчеше.
Искам да подчертая, че акумулатора ми е 64Ач.
Миналата зима, пак палеше трудно, но не е като тази зима, повече се мъчи.

Дали е възможно да е от слаб акумулатор?
По-принцип знам, че за дизел трябва да е голям акумулатор, т.е над 70Ач.

Поздрави! :bowdown


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот nasko1978 » Пон 13 дек 2010 12:43


И стартер! :да:


Kokakollev
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Kokakollev » Пон 13 дек 2010 12:47


Колеги, оказа се че маркучите за обратната ми нафта са се вкаменили и при натиск се чупеха. Имаха и доста дупки и разбира се като ги отчупиш нищо не изтичаше. Много е вероятно там да е проблема. Смених ги всички и засега няма проблем, но разбира се трябва да мине време за да съм сигурен че проблема е решен. Само не знам дали има нещо като операция на обезвъздушаване на тази система или тя сама се оправя, защото при смяната естествено си остава там доста въздух.
Нафтовата помпа като че ли има нужда от малко реглаж но засега мисля да си я оставя за напролет.


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот SoManyRetards » Пон 13 дек 2010 13:07


nasko1978 написа:И стартер! :да:


Преди година и няколко месеца сменях бендикс, стартера беше с 2 здрави четки, и го оставих така, нищо не съм сменял.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Ljubon » Пон 13 дек 2010 13:12


jos написа:Дали е възможно да е от слаб акумулатор?
По-принцип знам, че за дизел трябва да е голям акумулатор, т.е над 70Ач.

Взимай 74Ah и гледай стартовия ток да е над 700А. :012:


Kokakollev
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Kokakollev » Чет 16 дек 2010 0:29


Колеги, с радост вече мога да кажа че проблемът с паленето е бил въпрос на маркучи - от два дни колата си пали без отказ при темп. -12гр. от четвърт оборот. Дори се усеща по плавно ускорение при натискане на педала, което преди много ме озадачаваше и дори бях пускал тема във форума. С две думи - моят извод от случката е че и за най-засуканите проблеми си има просто решение. Но се радвам че се доверих на здравата логика - основа на която все пак е една неизбежна диагнозтика с кабел и компютър, която всеки може да си направи дори и в домашни условия. При мен компа показваше че всичко е наред и ако не го бях направил и се бях литнал по сервизи .. незнам докаде щях да стигна.
Благодаря на всички за мненията и идеите, а колегата krasio00o явно е много печен защото първият пост който пусна беше решението на проблема. За съжаление тогава се бях доверил на майстора си който се кълнеше че всичко е проверил и въздух няма. Все пак специални благодарности на krasio00o.


Kokakollev
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 05 авг 2008 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Kokakollev » Съб 15 яну 2011 8:47


Оказа се че нещата не са толкова прости. Смених маркучите и колата се оправи за около месец, след което отново се върнаха симптомите за непалене след престой на колата известно време. Очевидно беше вече че проблемът е в недостиг на нафта. С един майстор проследихме целия горивен път и след като отново нищо не открихме, на него му хрумна че може да е от клапана на горивния филтър. Оказа се разбит. Смених го - 20лв. струваше и за сега колата е добре - даже твърде добре но вече не смея да се хваля че даден проблем е на 100%
решен.


Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот bigmiro » Съб 15 яну 2011 10:17


На много хора ще помогнеш с решението и споделянето му тук! Еваларка!!! Отивам и аз да проверявам, че при първо палене и аз съм така!


anulare
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 14 яну 2011 9:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот anulare » Пон 17 яну 2011 16:14


Kokakollev написа:....може да е от клапана на горивния филтър. Оказа се разбит. Смених го - 20лв. струваше и за сега колата е добре - даже твърде добре но вече не смея да се хваля че даден проблем е на 100%
решен.

най-добре да се сложи горивен филтър от Голф2 без този клапан, защото често прави мизерийки, пък и е доста по-евтин.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пасат Б5 трудно пали студен

Мнениеот Zinoto » Вто 18 яну 2011 23:08


Kokakollev написа:Колеги, оказа се че маркучите за обратната ми нафта са се вкаменили и при натиск се чупеха. Имаха и доста дупки и разбира се като ги отчупиш нищо не изтичаше. Много е вероятно там да е проблема. Смених ги всички и засега няма проблем, но разбира се трябва да мине време за да съм сигурен че проблема е решен. Само не знам дали има нещо като операция на обезвъздушаване на тази система или тя сама се оправя, защото при смяната естествено си остава там доста въздух.
Нафтовата помпа като че ли има нужда от малко реглаж но засега мисля да си я оставя за напролет.

Реглажа се прави зимата, за да си сигурен, че е направен добре трябва да пали от половин оборот студена.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта