


Колеги помагайте голф 2 тди прегрява - проблемът е решен!
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 25 яну 2009 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява
колега нещо не те разбрах ;Към радиатора отива само един голям маркуч.Така мисля че беше при Г2 а аз съм със Г3 .Мисля че бях споменал по горе ако съм пропуснал се извинявам троиката има същия маркуч но тои отива във троиника на главата а него съм го сменил
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява
споменал си да ама кой да чете...
а защо не опиташ пак да го покараш малко с хубаво гориво да провериш дали пак ще загрява толкова и ако пак е така виж дали радиатора не се е запушил защото когато се запуши колата започва малко по малко да загрява повече от нормалното

-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 25 яну 2009 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява
И аз мисля да сменя горивото да видя дали ще има разлика.Във форума на ауди пише че това с което карам доста вдигало температурата
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява
за това вече нз но опитаи и ще разбереш 

Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява
пичове не се заблуждавайте според мен тези мотори си имат такъв проблем когато поизносят цилиндробуталната,защото тогава част от изгорелите газове отиват в картера вместо да излизат през генерацията и загряват не само маслото а и целия двигател,така че сигурно си за ремонт на цилиндробутална пич.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 25 яну 2009 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява
Колега колата имаше неправилно поставен пистов ремък и помпата е въртяла на обратно за сега след корекцията всичко е ОК
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява
Колата е поправена като се свали главата и се чалоса много малко, нова гарнитура и болтове.
Явно ако има малко изкривяване и почва да надува компресия във водата иначе не беше много крива в допустимата стойност беше.
Искам да кажа на тези които им предстои такова нещо да разширят дупките на гарниурата за водата със дзамба според дупките на блока и главата в противен случай се получава същият ефект..............(както със предният мотор който е в гаража)сменяш гарнитури в несвяст а двигателят си ги яде като вафлички......тъй като не може добре да цирколира водата......това е.!
Колата работи перфектно и няма проблеми, налягането на турбото е завишено и от 74коня завотски става 118-125к
много съм доволен от колата.
Явно ако има малко изкривяване и почва да надува компресия във водата иначе не беше много крива в допустимата стойност беше.
Искам да кажа на тези които им предстои такова нещо да разширят дупките на гарниурата за водата със дзамба според дупките на блока и главата в противен случай се получава същият ефект..............(както със предният мотор който е в гаража)сменяш гарнитури в несвяст а двигателят си ги яде като вафлички......тъй като не може добре да цирколира водата......това е.!
Колата работи перфектно и няма проблеми, налягането на турбото е завишено и от 74коня завотски става 118-125к



много съм доволен от колата.
Последна промяна от Oil на Вто 08 фев 2011 9:02, променено общо 1 път.
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН
Главата се пука между клапаните и надува във водната система и маслото
Следва заварка нови водачи гумички и клапани, долу сегменти основни и биелни лагери.
Следва разработка и се очаква колата да е на 140-150 коня, досега 115-125к. от 74к.
Генерация от турбото е на ф64мм. изнесена пред задна дясна гума.
Сменен е тръбопровода със по-голямо сечение.
ГНП от 3-ка доста барната за тез мощности.
Гарнитурата на главата е разширено сечението за водата.
Налягане на турбото е занижено на 0.5 от 1.5 с цел разработка.
Тъй като заводски няма е монтиран кулер със пътища 0.6м къси без лаг като има водно впръскване на него през 6сек.
Във купето са монтирани уреди за следене на тем. на водата и маслото, налягане турбо, волтмер, ампермер.
Байпасният клапан е регулиран да отваря на 1.7налягане.
Оборотомер със окабеляване монтиран тъй като нямаше.
И така сега имаме голф 1.6 тди бегачка.
П.П. трябва да сменя километража тъй като е до 200 само


Следва заварка нови водачи гумички и клапани, долу сегменти основни и биелни лагери.
Следва разработка и се очаква колата да е на 140-150 коня, досега 115-125к. от 74к.
Генерация от турбото е на ф64мм. изнесена пред задна дясна гума.
Сменен е тръбопровода със по-голямо сечение.
ГНП от 3-ка доста барната за тез мощности.
Гарнитурата на главата е разширено сечението за водата.
Налягане на турбото е занижено на 0.5 от 1.5 с цел разработка.
Тъй като заводски няма е монтиран кулер със пътища 0.6м къси без лаг като има водно впръскване на него през 6сек.
Във купето са монтирани уреди за следене на тем. на водата и маслото, налягане турбо, волтмер, ампермер.
Байпасният клапан е регулиран да отваря на 1.7налягане.
Оборотомер със окабеляване монтиран тъй като нямаше.
И така сега имаме голф 1.6 тди бегачка.
П.П. трябва да сменя километража тъй като е до 200 само


Последна промяна от Oil на Вто 08 фев 2011 9:01, променено общо 2 пъти.
- boji55
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 13:58
- Автомобил: Phaeton
- Двигател: CARA
- Местоположение: sofia bulgaria
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява - проблемът е решен!
Намали малко нафтата от помпата и няма да загрява толкова колата, с интерколер ли е или без?
Re: Колеги помагайте голф 2 тди прегрява - проблемът е решен!
Малко снимки от бегачката
а този линк е на другата: http://vbox7.com/tag:%D0%B3%D0%B0%D0%B7 ... 1%82%D0%B0

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта