


Голф 4 ,,налягане на турбо
Голф 4 ,,налягане на турбо
Искам да попитам,,като закача колата на ваг ком,и дам на 11 канал кадето е налягането на турбото искано и реално ми е горедоло еднаво,,максимум 1980-1908мбар,,,та да попитам ако чрез вилката надуя турбото реалното налягане да е по високо ште му стане ли нешто,,например исканото да си е пак 1980 а реалното да го направя на 2200,,и колко е допостимото,,които знае да пише,,мерси предварително
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 ,,налягане на турбо
Като за начало пиши какъв е мотора.Барането на вилката е доказано лош метод на фона ,че вече можеш да смениш софта под път и над път.
Re: Голф 4 ,,налягане на турбо
Rabbit_TDI написа:Като за начало пиши какъв е мотора.Барането на вилката е доказано лош метод на фона ,че вече можеш да смениш софта под път и над път.
1.9 тди просто като купих колата и беше базикана вилката и сега нз колко да я правя
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Голф 4 ,,налягане на турбо
щом исканото ти е колкото реалното - не го пипай . ако си мислиш че като увеличиш налягането от акукатора ще вдигнеш конете си в голяма заблуда . дори и това да стане е по скоро да си строшиш мотора от колкото да се наслаждаваш на по голяма мощност . ако все пак направиш процедурата колата вероятно ще ти влиза в сервизен режим . ако целта ти е именно увеличаване на мощността направи и един чип тунинг - ще ти излезе по евтино отколкото евентуален ремонт след механичните действия които мислиш да извършиш чрез акутатора.
Re: Голф 4 ,,налягане на турбо
Peteff написа:щом исканото ти е колкото реалното - не го пипай . ако си мислиш че като увеличиш налягането от акукатора ще вдигнеш конете си в голяма заблуда . дори и това да стане е по скоро да си строшиш мотора от колкото да се наслаждаваш на по голяма мощност . ако все пак направиш процедурата колата вероятно ще ти влиза в сервизен режим . ако целта ти е именно увеличаване на мощността направи и един чип тунинг - ще ти излезе по евтино отколкото евентуален ремонт след механичните действия които мислиш да извършиш чрез акутатора.
mersi mn
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта