Здравейте колеги!
Значи днес си поиграх малко са ВАГ-КОМа. Тествах колата как ще се държи при кодирана ръчна и в последствие прекодиране на автоматична ск. кутия. Моите впечетления са следните:
- при ръчни скорости, колата е малко мудна в ниските обороти, но след примерно 1500-1700 е пушка
- при автоматични, точно обратното
колата е с чип и по принцип нито преди нито сега съм имал проблем с топлото палене
Въпроса ми е, кой е по-удачния вариант и как вие карата своите коли? С каква кодировка?
А и още нещо......какво е препоръчителното количество милиграми на празен ход - аз в момента съм ги настроил на 2.8мг
Благодаря!



За и против прекодиране на автоматик?
Re: За и против прекодиране на автоматик?
При положение че колата ти е чипната, е абсолютно безмислено да я прекодираш на автомат, дори ще има негативен ефект.
Прекодирането се отнася за нечипнати двигатели които имат проблеми с паленето.
Прекодирането се отнася за нечипнати двигатели които имат проблеми с паленето.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: За и против прекодиране на автоматик?
morfei1 написа:При положение че колата ти е чипната, е абсолютно безмислено да я прекодираш на автомат, дори ще има негативен ефект.
Прекодирането се отнася за нечипнати двигатели които имат проблеми с паленето.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 25 госта