За и против прекодиране на автоматик?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

За и против прекодиране на автоматик?

Мнениеот svere » Сря 06 апр 2011 15:55


Здравейте колеги!
Значи днес си поиграх малко са ВАГ-КОМа. Тествах колата как ще се държи при кодирана ръчна и в последствие прекодиране на автоматична ск. кутия. Моите впечетления са следните:
- при ръчни скорости, колата е малко мудна в ниските обороти, но след примерно 1500-1700 е пушка
- при автоматични, точно обратното
колата е с чип и по принцип нито преди нито сега съм имал проблем с топлото палене

Въпроса ми е, кой е по-удачния вариант и как вие карата своите коли? С каква кодировка?
А и още нещо......какво е препоръчителното количество милиграми на празен ход - аз в момента съм ги настроил на 2.8мг
Благодаря!




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: За и против прекодиране на автоматик?

Мнениеот morfei1 » Сря 06 апр 2011 16:01


При положение че колата ти е чипната, е абсолютно безмислено да я прекодираш на автомат, дори ще има негативен ефект.

Прекодирането се отнася за нечипнати двигатели които имат проблеми с паленето.


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: За и против прекодиране на автоматик?

Мнениеот gogovaseev » Съб 09 апр 2011 0:26


morfei1 написа:При положение че колата ти е чипната, е абсолютно безмислено да я прекодираш на автомат, дори ще има негативен ефект.

Прекодирането се отнася за нечипнати двигатели които имат проблеми с паленето.

:да: . :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта