шлайф на главата след 3-и ремонт

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот bobi_diesel » Съб 07 май 2011 0:42


Наложи ми се да свалям главата без колата да е прегрявана(дълга история).Но видях,че гарнитурата е с 3 дупки(трети ремонт) с дебелина 1,61мм.По Етка дават че това е последния размер за моя мотор.Та въпроса ми е какво се прави в този случай.А и в сайтове съм гледал че крайния размер.Иначе съм се спрял на виктор рейнц.Има ли по-дебели гарнитури?Кочината е г2 1,6Д JP




Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот vasko__2 » Съб 07 май 2011 9:03


А защо искаш да слагаш по-дебела? Да ме мислиш,че след всяко отваряне се слага следващия размер?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот stefan4o » Съб 07 май 2011 9:07


С друга глава (макар и само гола, ти да си прехвърлиш оборудването по нея от твоята) няма ли да си една идея по-спокоен? Не съм автомонтьор, ама за да е с последен размер гарнитура... :Mr Green Fun Тоя мотор е преживял доста, предполагам :bishop


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот bobi_diesel » Съб 07 май 2011 9:37


Мислех,че след всяко отваряне се минава на следващ размер.Преживял е доста,но като е бил млад.Каручката е 89,но гарнитурата е от 90 с щампа на жв/ауди.Не ми е правил никакъв проблем,но го отворих понеже ми надуваше маркучите и хвърляше антифриз.И всичко заради капачката.Аз сън си виновен,че тръгнах да търся решението от най-дебелия край :063: Значи мога да й направя един контролен шлайф 0.10мм и пак да съм с стария размер гарнитура?


Потребителски аватар
jetta1.6tdi
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:46
Автомобил: golf 4 GTI 1.8t
Двигател: AGU
Местоположение: Троян

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот jetta1.6tdi » Съб 07 май 2011 9:45


дебелината на гарнитурата не се определя от шлайфовете на главата а от това колко стърчат буталата от блока при горна мъртва точка.


Потребителски аватар
jetta1.6tdi
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:46
Автомобил: golf 4 GTI 1.8t
Двигател: AGU
Местоположение: Троян

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот jetta1.6tdi » Съб 07 май 2011 9:48


bobi_diesel написа:Мислех,че след всяко отваряне се минава на следващ размер.Преживял е доста,но като е бил млад.Каручката е 89,но гарнитурата е от 90 с щампа на жв/ауди.Не ми е правил никакъв проблем,но го отворих понеже ми надуваше маркучите и хвърляше антифриз.И всичко заради капачката.Аз сън си виновен,че тръгнах да търся решението от най-дебелия край :063: Значи мога да й направя един контролен шлайф 0.10мм и пак да съм с стария размер гарнитура?

шлайфа е задължителен ако мислиш да я караш тази каручка и то не 0.10 а колкото е нужно. късмет


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот stefan4o » Съб 07 май 2011 9:49


Т.е. тази гарнитура не е ремонтна 3ти размер, а заводската за този мотор (щом е 1990 щампована) mhihi


Потребителски аватар
Layman
Мнения: 148
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търново

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот Layman » Съб 07 май 2011 10:08


Главата се шлайфа, не защото мотора е прегряван.
Шлайфа се когато мотора е прегряван зверски и в резултат главата се е изкривила.
Ако си я свалил, огледай всичко наред ли е и я мятай пак. Пее мотора - Пее шофьора!
Почнеш ли да разглобяваш, сменяш ненужни неща с ментета и сглобяваш (и то за щяло и не щяло)- направо я хвърляй. Тя ти е слуга, не ти на нея.

Какъв беше проблема с капачката?


Потребителски аватар
jetta1.6tdi
Мнения: 40
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:46
Автомобил: golf 4 GTI 1.8t
Двигател: AGU
Местоположение: Троян

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот jetta1.6tdi » Съб 07 май 2011 12:29


stefan4o написа:Т.е. тази гарнитура не е ремонтна 3ти размер, а заводската за този мотор (щом е 1990 щампована) mhihi

:да:


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот bobi_diesel » Съб 07 май 2011 16:53


Проблема с капачката беше с калпана й.Беше блокирал и ми надуваше маркучите.Като я разглобих нямаше следи да е духало нито по гарнитура,нито по бутала и т.н.После пробвах капачката на друга кола и там така надуваше.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот stefan4o » Съб 07 май 2011 17:00


Жалко, че заради нея си отворил мотора и ще ти коства доста повече пари сега, за да го събереш. По принцип методиката по диагностицирането при кола с такъв проблем е да се започне от най-евтиното и елементарното. Вместо това си решил, че ти е духнала гарнитурата. Хубаво е човек да е подготвен за най-лошото, но да провери дали пък не е късметлия и не може да мине с най-тънката лайсна. :beer Сега поне знаеш, че ти е читав моторът :да:


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: шлайф на главата след 3-и ремонт

Мнениеот bobi_diesel » Съб 07 май 2011 18:46


Прав си!Вече си взех поука mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, kiko26, milench0 и 34 госта