


шлайф на главата след 3-и ремонт
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
шлайф на главата след 3-и ремонт
Наложи ми се да свалям главата без колата да е прегрявана(дълга история).Но видях,че гарнитурата е с 3 дупки(трети ремонт) с дебелина 1,61мм.По Етка дават че това е последния размер за моя мотор.Та въпроса ми е какво се прави в този случай.А и в сайтове съм гледал че крайния размер.Иначе съм се спрял на виктор рейнц.Има ли по-дебели гарнитури?Кочината е г2 1,6Д JP
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
А защо искаш да слагаш по-дебела? Да ме мислиш,че след всяко отваряне се слага следващия размер?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
С друга глава (макар и само гола, ти да си прехвърлиш оборудването по нея от твоята) няма ли да си една идея по-спокоен? Не съм автомонтьор, ама за да е с последен размер гарнитура...
Тоя мотор е преживял доста, предполагам 


- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
Мислех,че след всяко отваряне се минава на следващ размер.Преживял е доста,но като е бил млад.Каручката е 89,но гарнитурата е от 90 с щампа на жв/ауди.Не ми е правил никакъв проблем,но го отворих понеже ми надуваше маркучите и хвърляше антифриз.И всичко заради капачката.Аз сън си виновен,че тръгнах да търся решението от най-дебелия край
Значи мога да й направя един контролен шлайф 0.10мм и пак да съм с стария размер гарнитура?

- jetta1.6tdi
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:46
- Автомобил: golf 4 GTI 1.8t
- Двигател: AGU
- Местоположение: Троян
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
дебелината на гарнитурата не се определя от шлайфовете на главата а от това колко стърчат буталата от блока при горна мъртва точка.
- jetta1.6tdi
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:46
- Автомобил: golf 4 GTI 1.8t
- Двигател: AGU
- Местоположение: Троян
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
bobi_diesel написа:Мислех,че след всяко отваряне се минава на следващ размер.Преживял е доста,но като е бил млад.Каручката е 89,но гарнитурата е от 90 с щампа на жв/ауди.Не ми е правил никакъв проблем,но го отворих понеже ми надуваше маркучите и хвърляше антифриз.И всичко заради капачката.Аз сън си виновен,че тръгнах да търся решението от най-дебелия крайЗначи мога да й направя един контролен шлайф 0.10мм и пак да съм с стария размер гарнитура?
шлайфа е задължителен ако мислиш да я караш тази каручка и то не 0.10 а колкото е нужно. късмет
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
Т.е. тази гарнитура не е ремонтна 3ти размер, а заводската за този мотор (щом е 1990 щампована) 

- Layman
- Мнения: 148
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търново
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
Главата се шлайфа, не защото мотора е прегряван.
Шлайфа се когато мотора е прегряван зверски и в резултат главата се е изкривила.
Ако си я свалил, огледай всичко наред ли е и я мятай пак. Пее мотора - Пее шофьора!
Почнеш ли да разглобяваш, сменяш ненужни неща с ментета и сглобяваш (и то за щяло и не щяло)- направо я хвърляй. Тя ти е слуга, не ти на нея.
Какъв беше проблема с капачката?
Шлайфа се когато мотора е прегряван зверски и в резултат главата се е изкривила.
Ако си я свалил, огледай всичко наред ли е и я мятай пак. Пее мотора - Пее шофьора!
Почнеш ли да разглобяваш, сменяш ненужни неща с ментета и сглобяваш (и то за щяло и не щяло)- направо я хвърляй. Тя ти е слуга, не ти на нея.
Какъв беше проблема с капачката?
- jetta1.6tdi
- Мнения: 40
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 22:46
- Автомобил: golf 4 GTI 1.8t
- Двигател: AGU
- Местоположение: Троян
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
stefan4o написа:Т.е. тази гарнитура не е ремонтна 3ти размер, а заводската за този мотор (щом е 1990 щампована)

- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
Проблема с капачката беше с калпана й.Беше блокирал и ми надуваше маркучите.Като я разглобих нямаше следи да е духало нито по гарнитура,нито по бутала и т.н.После пробвах капачката на друга кола и там така надуваше.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
Жалко, че заради нея си отворил мотора и ще ти коства доста повече пари сега, за да го събереш. По принцип методиката по диагностицирането при кола с такъв проблем е да се започне от най-евтиното и елементарното. Вместо това си решил, че ти е духнала гарнитурата. Хубаво е човек да е подготвен за най-лошото, но да провери дали пък не е късметлия и не може да мине с най-тънката лайсна.
Сега поне знаеш, че ти е читав моторът 


- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: шлайф на главата след 3-и ремонт
Прав си!Вече си взех поука 
