присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди

Мнениеот bobi_diesel » Чет 16 юни 2011 14:49


За да се сложи помпа се сменя кутията с такава от пасат.Обаче се сменя съединител(на голфа е обратен),лостовата система се сменя с жила,казанчето на спирачките,педалите.Може даже да се сменят и вътрешните карета(за тях не съм сигурен).Много пари излиза цялата работа,а и качеството и цените на помпите са под всяква критика.По-добре пробвай да смажеш жилото,а ако не стане го сменяш щом се оплакваш.




agent_kowalski
Мнения: 1475
Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
Автомобил:
Двигател:

Re: присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди

Мнениеот agent_kowalski » Чет 16 юни 2011 16:37


Ясно,мерси колега.Не ми е зор,просто се замислих в тази тема за това,пак ми се вижда по-добра идея от пресаждане на автоматик.В смисъл не бих отказал по-мек педал на съединителя,но не болка.На следващата кола,като времената са по-добри със сигурност ще е малко по-нова и нещата ще са други :)


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди

Мнениеот red.devilll » Чет 16 юни 2011 22:11


agent_kowalski написа:А добре някой с идея може ли да се направи нещо на голф2 и подобни съеднителя да не е тежък,помпа ли да се сложи или нещо подобно.Става ли номера ,какви са рисковете и за какви пари :)

Колега като се сложи нов комплект съединител става доста мек педала и то за дълго време. Мисля,че втвърдяването не е от жилото както е писал колегата преди мен ,а от притискателния диск.


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди

Мнениеот bobi_diesel » Вто 28 юни 2011 16:45


Може и да си прав!На моя которник притисквателя си е заводския (от 89 със щампите) и педала си е мек,все едно си е хидравличен.Сменен е само феродовия и то с възможно най-евтиния.От година и половина си педала не се е променил



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 36 госта