


присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди
За да се сложи помпа се сменя кутията с такава от пасат.Обаче се сменя съединител(на голфа е обратен),лостовата система се сменя с жила,казанчето на спирачките,педалите.Може даже да се сменят и вътрешните карета(за тях не съм сигурен).Много пари излиза цялата работа,а и качеството и цените на помпите са под всяква критика.По-добре пробвай да смажеш жилото,а ако не стане го сменяш щом се оплакваш.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди
Ясно,мерси колега.Не ми е зор,просто се замислих в тази тема за това,пак ми се вижда по-добра идея от пресаждане на автоматик.В смисъл не бих отказал по-мек педал на съединителя,но не болка.На следващата кола,като времената са по-добри със сигурност ще е малко по-нова и нещата ще са други 

-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди
agent_kowalski написа:А добре някой с идея може ли да се направи нещо на голф2 и подобни съеднителя да не е тежък,помпа ли да се сложи или нещо подобно.Става ли номера ,какви са рисковете и за какви пари
Колега като се сложи нов комплект съединител става доста мек педала и то за дълго време. Мисля,че втвърдяването не е от жилото както е писал колегата преди мен ,а от притискателния диск.
- bobi_diesel
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: присаждане на автоматични скорости на голф 2 тди
Може и да си прав!На моя которник притисквателя си е заводския (от 89 със щампите) и педала си е мек,все едно си е хидравличен.Сменен е само феродовия и то с възможно най-евтиния.От година и половина си педала не се е променил