Питам защото гледам че и там имам омасляване.
Въпрос за EGR клапан
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос за EGR клапан
Питам защото гледам че и там имам омасляване.
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Въпрос за EGR клапан
FELIPE написа::D Аз пак да питам,така и така има раздвижване по темата,какво е онова със зелената капачка,м/у разш.казанче и филтъра за нафтата?
Питам защото гледам че и там имам омасляване.
Хидравличната течност ти е това,като загрее понеже и тя е мазничка ако не е добре затегната капачката е нормално да направи такова петно като това което се вижда а може и да е капнато при проверка или доливане и то се разстила !
Re: Въпрос за EGR клапан
PagocmuH написа:
Даскалчо...
Картерната вентилация не е ли важна за по-добрата работа на мотора?
Конкретно и точно да попитам - когато се изведе този маркуч навън в природата
не му ли става уеко тегаво на мотора...не му ли липсва
този маркуч?И когато е изведен не отива масло към кулера....нали така?(което в крайна сметка е моята цел която искам да постигна в случая)
Supawiza написа:Тези две неща ЕГР и картерната вентилация са за покриване на Еко норми като за второто има спор ,че спомагало за по добро отичане на турбото.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за EGR клапан
ЕГР-а представлява клапан който се намира между изпускателния и всмукателния колектор и когато ламбда сондата отчете по-високи нива го отваря и част от изгорелите газове се връщат обратно в двигателя. По този начин пада леко температурата на горене и съответно нивата на СО. Това до колкото знам е изискване на катализатора, понеже той не може да работи с високи стойности на СО
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за EGR клапан
Даскала™ написа:И когато е изведен не отива масло към кулера....нали така?(което в крайна сметка е моята цел която искам да постигна в случая)
Колега целта на това е не да вкарва масло в кулера и после да отива да маже турбото както предполагам си мислиш ти!
На турбото има една тръба отгоре забита в корпуса на турбото която доставя на оста и лагерите масло да се мажат и отдолу пак на корпуса има маркуч който служи това масло да се върне в системата,ето тук възниква спора,че видиш ли турбото като засмуква въздух създавало вакум който измуква по-добре маслото като се отича което и за мен е спорно!
А тези картерни пари които идват от тая тръба просто ги връща в двигателя за до изгаряне и няма нищо общо с мазането на турбината!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 101 госта