Въпрос за EGR клапан

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос за EGR клапан

Мнениеот FELIPE » Вто 20 сеп 2011 18:50


:D Аз пак да питам,така и така има раздвижване по темата,какво е онова със зелената капачка,м/у разш.казанче и филтъра за нафтата?
Питам защото гледам че и там имам омасляване.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Въпрос за EGR клапан

Мнениеот Stivi » Вто 20 сеп 2011 19:10


FELIPE написа::D Аз пак да питам,така и така има раздвижване по темата,какво е онова със зелената капачка,м/у разш.казанче и филтъра за нафтата?
Питам защото гледам че и там имам омасляване.


Хидравличната течност ти е това,като загрее понеже и тя е мазничка ако не е добре затегната капачката е нормално да направи такова петно като това което се вижда а може и да е капнато при проверка или доливане и то се разстила !


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за EGR клапан

Мнениеот Даскала™ » Сря 21 сеп 2011 9:29


PagocmuH написа:
Даскалчо...


mhihi

Картерната вентилация не е ли важна за по-добрата работа на мотора?
Конкретно и точно да попитам - когато се изведе този маркуч навън в природата mhihi не му ли става уеко тегаво на мотора...не му ли липсва mhihi този маркуч?
И когато е изведен не отива масло към кулера....нали така?(което в крайна сметка е моята цел която искам да постигна в случая)

Supawiza написа:Тези две неща ЕГР и картерната вентилация са за покриване на Еко норми като за второто има спор ,че спомагало за по добро отичане на турбото.


:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:


Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за EGR клапан

Мнениеот genov1 » Сря 21 сеп 2011 11:32


ЕГР-а представлява клапан който се намира между изпускателния и всмукателния колектор и когато ламбда сондата отчете по-високи нива го отваря и част от изгорелите газове се връщат обратно в двигателя. По този начин пада леко температурата на горене и съответно нивата на СО. Това до колкото знам е изискване на катализатора, понеже той не може да работи с високи стойности на СО


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Въпрос за EGR клапан

Мнениеот Supawiza » Сря 21 сеп 2011 18:19


Даскала™ написа:И когато е изведен не отива масло към кулера....нали така?(което в крайна сметка е моята цел която искам да постигна в случая)




Колега целта на това е не да вкарва масло в кулера и после да отива да маже турбото както предполагам си мислиш ти!
На турбото има една тръба отгоре забита в корпуса на турбото която доставя на оста и лагерите масло да се мажат и отдолу пак на корпуса има маркуч който служи това масло да се върне в системата,ето тук възниква спора,че видиш ли турбото като засмуква въздух създавало вакум който измуква по-добре маслото като се отича което и за мен е спорно!
А тези картерни пари които идват от тая тръба просто ги връща в двигателя за до изгаряне и няма нищо общо с мазането на турбината!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 43 госта