


Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина
Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина
След над 3000км маслото което бях източил до максимум пак взе да се повдига нивото. Да заложа ли на О- пръстени на дюзите. Може ли да е от лошо масло и че не смених горивния филтър на последната смяна, все пак на тия горивни филтри им дават 30 000 км, та затова си рекох през смяна. Идеи ?
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина
damb написа:След над 3000км маслото което бях източил до максимум пак взе да се повдига нивото. Да заложа ли на О- пръстени на дюзите. Може ли да е от лошо масло и че не смених горивния филтър на последната смяна, все пак на тия горивни филтри им дават 30 000 км, та затова си рекох през смяна. Идеи ?
От лошо масло и несменен филтър няма как да ти се качи нивото ! Това с О-пръстените е най-добрия вариант за теб понеже ако не е от тях става по-сложно така че....действай

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина
Явно ще се насоча към О-пръстените, като най възможен вариант. Има такива на помпа дюза мототорите нали - да не станем за смях ?
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина
damb написа:Явно ще се насоча към О-пръстените, като най възможен вариант. Има такива на помпа дюза мототорите нали - да не станем за смях ?
Има,има и теми по въпроса !
- dnn
- Мнения: 319
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
- Контакти:
Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина
колега здрасти и аз имах същия проблем
колата се изфорсира яко до 6000 оборота но аз не можах да я изгася колата сама огасна после не искаше да запали запалих я с върпане на пушище бяло от зад и направо към сервиза
окоза се че турбината е здрава
беше издухала третото бутало и се оказа и че биаелите са криви голям ремот
майстора тогава ми каза дали не сам забилязал дали се покачва малслото в картера
маслото преди това се покачваще в картера ама аз си мислих, че съм долял повече масалце
колата е не помпадюза
колата се изфорсира яко до 6000 оборота но аз не можах да я изгася колата сама огасна после не искаше да запали запалих я с върпане на пушище бяло от зад и направо към сервиза
окоза се че турбината е здрава
беше издухала третото бутало и се оказа и че биаелите са криви голям ремот
майстора тогава ми каза дали не сам забилязал дали се покачва малслото в картера
маслото преди това се покачваще в картера ама аз си мислих, че съм долял повече масалце
колата е не помпадюза
Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина
Ох, надявам се да не е толкова сериозно колега, ама то като се поотвори ще стане ясно. Дано излезе от О-пръстенните, ама може и да е нещо друго. Но определено нещо има !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта