Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Вто 27 сеп 2011 16:21


След над 3000км маслото което бях източил до максимум пак взе да се повдига нивото. Да заложа ли на О- пръстени на дюзите. Може ли да е от лошо масло и че не смених горивния филтър на последната смяна, все пак на тия горивни филтри им дават 30 000 км, та затова си рекох през смяна. Идеи ?




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот Stivi » Вто 27 сеп 2011 16:36


damb написа:След над 3000км маслото което бях източил до максимум пак взе да се повдига нивото. Да заложа ли на О- пръстени на дюзите. Може ли да е от лошо масло и че не смених горивния филтър на последната смяна, все пак на тия горивни филтри им дават 30 000 км, та затова си рекох през смяна. Идеи ?


От лошо масло и несменен филтър няма как да ти се качи нивото ! Това с О-пръстените е най-добрия вариант за теб понеже ако не е от тях става по-сложно така че....действай :)


Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Сря 28 сеп 2011 7:33


Явно ще се насоча към О-пръстените, като най възможен вариант. Има такива на помпа дюза мототорите нали - да не станем за смях ?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот Stivi » Сря 28 сеп 2011 7:37


damb написа:Явно ще се насоча към О-пръстените, като най възможен вариант. Има такива на помпа дюза мототорите нали - да не станем за смях ?


Има,има и теми по въпроса !


Потребителски аватар
dnn
Мнения: 319
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas
Контакти:

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот dnn » Сря 28 сеп 2011 8:28


колега здрасти и аз имах същия проблем
колата се изфорсира яко до 6000 оборота но аз не можах да я изгася колата сама огасна после не искаше да запали запалих я с върпане на пушище бяло от зад и направо към сервиза
окоза се че турбината е здрава
беше издухала третото бутало и се оказа и че биаелите са криви голям ремот
майстора тогава ми каза дали не сам забилязал дали се покачва малслото в картера
маслото преди това се покачваще в картера ама аз си мислих, че съм долял повече масалце
колата е не помпадюза


Потребителски аватар
damb
Мнения: 54
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Двигателя сам се форсира и потече масло - не от турбина

Мнениеот damb » Сря 28 сеп 2011 9:21


Ох, надявам се да не е толкова сериозно колега, ама то като се поотвори ще стане ясно. Дано излезе от О-пръстенните, ама може и да е нещо друго. Но определено нещо има !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта