Здравейте,напоследък колата ми започна да пали по-трудно - върти 3-4 секунди и трябва да подавам газ.Това се случва когато не е палена нялколко часа,след като я запаля и я изгася,пали си от четвърт.Моля давайте съвети.Може ли да е от свещите или да търся проблема някъде другаде,защото температурата навън е най-малко 20 градуса.Колата е Голф 3,1з мотор.
Благодаря предварително !



трудно палене 1з мотор
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: трудно палене 1з мотор
колега има писано за студеният старт но все пак центровката на помпата да не би да ти е на закъснение.Сменял ли си скоро агренажен ремък? Закачи на ваг ком да видиш да ли ще ти покаже нещо и между другото сега започва ме вече да гадаем тук във форума а Ваг-а ще ти признае истината 
ПС: не са свещи

ПС: не са свещи

- boreto1977
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
- Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
- Двигател: AVF 2003 ACV 2001
- Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE
Re: трудно палене 1з мотор
по-скоро горивната система е разхерметизирана .огледай добре за течове на нафта 

Re: трудно палене 1з мотор
Течове съм гледал,че няма, не съм сменял скоро ремък.За първи път като ми го направи това,нафтата беше в резерва и колата на голям наклон.Може ли да е дръпнало въздух от там ?
Re: трудно палене 1з мотор
Преди да запалиш сутрин провери дали има въздушен джоб по маркучите между горивния филтър и помпата.
- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: трудно палене 1з мотор
колега постоянно ли е това щото когато ти остане малко нафта в резервоара така пали по трудно шото и пада нивото сложи поне 10л ако можеш повече аз сам с пасат от 4г. и винаги е така а когато е и под наклон ошще повече моята така веднъж я спях по наклон на резерва бях и както работеше си смукна въздухче и брадясах а за въздушният джоб ноята винаги си има едно малко балонче като я загася и от помпата си излиза но не пречи тва на какво може да се дължи?
Re: трудно палене 1з мотор
Колата не е в мен тия дни,като я взема ще пиша за развитие по проблема.Благодаря за идеите,които ми давате.
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: трудно палене 1з мотор
danyyel1 написа:колега постоянно ли е това щото когато ти остане малко нафта в резервоара така пали по трудно шото и пада нивото сложи поне 10л ако можеш повече аз сам с пасат от 4г. и винаги е така а когато е и под наклон ошще повече моята така веднъж я спях по наклон на резерва бях и както работеше си смукна въздухче и брадясах а за въздушният джоб ноята винаги си има едно малко балонче като я загася и от помпата си излиза но не пречи тва на какво може да се дължи?
А,ето какво търсих и аз.....и да използвам темата да питам



- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: трудно палене 1з мотор
Значи аз на моя 1З по същия начин се получава виждам сам и много други маистори са ми казвали че е допустимо да има но те трябва да са микроскопични а когато има вече балончета трябва да се проследи, така аз започнах от помпата до сондата в резервоара сичко смених и прегледах и сондата изкарах нищо, накрая си взех горивен филтър само с вход и изход тия с клапанчето и самото клапанче ги махнах, излишната дирекно в резервоара сега сичко е ок но имам съмнения за сондата когато остане с по малко нафта от някаде маи смуква въздук щото все още си има много малки балончета но много на рядко и жсе пак колата ако си работи нормално няма от какво да се притесняваш ако имаш възмойност напълни резервоара до горе сондата да остане изцяло потопена и виж ако пак има филтър само с вход и изход
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: трудно палене 1з мотор
boreto1977 написа:по-скоро горивната система е разхерметизирана .огледай добре......
Явно поема въздух от някъде . а горивото се връща в резервоара ...
От свещите не може да е , със сигурност , изкарах цяла зима с 1 свещ и пак си ми палеше колата

Re: трудно палене 1з мотор
Засега проблема изчезна,най-вероятно е засмукала въздух докато беше в резерва.Ако пак се появи ,ще пиша.Благодаря за помоща !
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: трудно палене 1з мотор
Тези балончета май ги има на повечето коли включително и на моята.И аз съм сменил всички маркучета и скоби и пак има де.Проблем с паленето нямам,но във високите обороти се чувства едно придърпване.Замислям се за семерингата на помпата.Дали е възможно да е от там?
- tilio_tmt
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 13:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: трудно палене 1з мотор
колеги и моята котура (пасат B4) има въздух по тръбите и то доста големи мехури и сутрин въртя по 10-15 сек. сменял съм всички съединения, с нови скоби и сигурно смуче някъде от помпата. в резервоара потдържам над 20 л. между другото помпата я смених преди половин година(от морга) нямаше ядове но от скоро взема да не пали лесно сутрин,а старата беше силно омазнена откъм зъбното колело може да е взимала от там въздух ,че и на мен ми предърпваше,дори като я напъна на някой светофар и после веднага я изгася в маркуча за обратната нафта започваше да фъска направо пяна и после 10-15 мин. няма палене. сега другото което видях е ,че на място като подавам газ ,когато мине 3000 об. откъм филтъра започват да минават балони . моя филтър не е прав ,а е наклонен не съм обърнал внимание нали на другите пасати е така ,но моя е на45 градуса и сигурно има въздушен джоб вътре ,но ще прегледам и цялата магистрала за по -сигурно 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта