трудно палене 1з мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

трудно палене 1з мотор

Мнениеот ortiz » Чет 30 юни 2011 22:04


Здравейте,напоследък колата ми започна да пали по-трудно - върти 3-4 секунди и трябва да подавам газ.Това се случва когато не е палена нялколко часа,след като я запаля и я изгася,пали си от четвърт.Моля давайте съвети.Може ли да е от свещите или да търся проблема някъде другаде,защото температурата навън е най-малко 20 градуса.Колата е Голф 3,1з мотор.
Благодаря предварително !




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот ventotdi » Чет 30 юни 2011 22:16


колега има писано за студеният старт но все пак центровката на помпата да не би да ти е на закъснение.Сменял ли си скоро агренажен ремък? Закачи на ваг ком да видиш да ли ще ти покаже нещо и между другото сега започва ме вече да гадаем тук във форума а Ваг-а ще ти признае истината :)

ПС: не са свещи :)


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот boreto1977 » Чет 30 юни 2011 22:37


по-скоро горивната система е разхерметизирана .огледай добре за течове на нафта :idea:


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот ortiz » Пет 01 юли 2011 5:35


Течове съм гледал,че няма, не съм сменял скоро ремък.За първи път като ми го направи това,нафтата беше в резерва и колата на голям наклон.Може ли да е дръпнало въздух от там ?


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот the_tupan » Пет 01 юли 2011 6:03


Преди да запалиш сутрин провери дали има въздушен джоб по маркучите между горивния филтър и помпата.


Потребителски аватар
danyyel1
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SVILENGRAD

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот danyyel1 » Пет 01 юли 2011 20:49


колега постоянно ли е това щото когато ти остане малко нафта в резервоара така пали по трудно шото и пада нивото сложи поне 10л ако можеш повече аз сам с пасат от 4г. и винаги е така а когато е и под наклон ошще повече моята така веднъж я спях по наклон на резерва бях и както работеше си смукна въздухче и брадясах а за въздушният джоб ноята винаги си има едно малко балонче като я загася и от помпата си излиза но не пречи тва на какво може да се дължи?


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот ortiz » Съб 02 юли 2011 9:46


Колата не е в мен тия дни,като я взема ще пиша за развитие по проблема.Благодаря за идеите,които ми давате.


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот RadoShopa » Нед 03 юли 2011 10:19


danyyel1 написа:колега постоянно ли е това щото когато ти остане малко нафта в резервоара така пали по трудно шото и пада нивото сложи поне 10л ако можеш повече аз сам с пасат от 4г. и винаги е така а когато е и под наклон ошще повече моята така веднъж я спях по наклон на резерва бях и както работеше си смукна въздухче и брадясах а за въздушният джоб ноята винаги си има едно малко балонче като я загася и от помпата си излиза но не пречи тва на какво може да се дължи?


А,ето какво търсих и аз.....и да използвам темата да питам :beer Значи сменяхме на приятел маркучите за излишната нафта,също и този от филтъра към помпата,че се беше протрил (Пассат Б4 1Z)!След като запалихме се виждаше,че доста въздух преминава в прозрачния маркуч от филтър към помпа.Прегледахме навсякъде,където сме пипали,сложихме и скобички за по-сигурно...!Викахме си-ще изчезне въздуха с карането,но УВИ-все мехурчета!Иначе колата пали и върви добре (ремап)!Преди да правим смяната моя човек не е обръщал внимание дали вървят мехури иии сега не може да се ориентираме :roll: Би следвало да няма такива в системата,ама ето,че и на други двигатели се появяват :deal


Потребителски аватар
danyyel1
Мнения: 71
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SVILENGRAD

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот danyyel1 » Нед 03 юли 2011 10:59


Значи аз на моя 1З по същия начин се получава виждам сам и много други маистори са ми казвали че е допустимо да има но те трябва да са микроскопични а когато има вече балончета трябва да се проследи, така аз започнах от помпата до сондата в резервоара сичко смених и прегледах и сондата изкарах нищо, накрая си взех горивен филтър само с вход и изход тия с клапанчето и самото клапанче ги махнах, излишната дирекно в резервоара сега сичко е ок но имам съмнения за сондата когато остане с по малко нафта от някаде маи смуква въздук щото все още си има много малки балончета но много на рядко и жсе пак колата ако си работи нормално няма от какво да се притесняваш ако имаш възмойност напълни резервоара до горе сондата да остане изцяло потопена и виж ако пак има филтър само с вход и изход


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот milmar » Нед 03 юли 2011 21:36


boreto1977 написа:по-скоро горивната система е разхерметизирана .огледай добре......


Явно поема въздух от някъде . а горивото се връща в резервоара ...
От свещите не може да е , със сигурност , изкарах цяла зима с 1 свещ и пак си ми палеше колата :D , какво да говотим за лятото .


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот ortiz » Пон 04 юли 2011 5:40


Засега проблема изчезна,най-вероятно е засмукала въздух докато беше в резерва.Ако пак се появи ,ще пиша.Благодаря за помоща !


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот didopoli » Пон 04 юли 2011 8:37


Тези балончета май ги има на повечето коли включително и на моята.И аз съм сменил всички маркучета и скоби и пак има де.Проблем с паленето нямам,но във високите обороти се чувства едно придърпване.Замислям се за семерингата на помпата.Дали е възможно да е от там?


Потребителски аватар
tilio_tmt
Мнения: 28
Регистриран на: Вто 16 авг 2011 13:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: трудно палене 1з мотор

Мнениеот tilio_tmt » Чет 29 сеп 2011 21:19


колеги и моята котура (пасат B4) има въздух по тръбите и то доста големи мехури и сутрин въртя по 10-15 сек. сменял съм всички съединения, с нови скоби и сигурно смуче някъде от помпата. в резервоара потдържам над 20 л. между другото помпата я смених преди половин година(от морга) нямаше ядове но от скоро взема да не пали лесно сутрин,а старата беше силно омазнена откъм зъбното колело може да е взимала от там въздух ,че и на мен ми предърпваше,дори като я напъна на някой светофар и после веднага я изгася в маркуча за обратната нафта започваше да фъска направо пяна и после 10-15 мин. няма палене. сега другото което видях е ,че на място като подавам газ ,когато мине 3000 об. откъм филтъра започват да минават балони . моя филтър не е прав ,а е наклонен не съм обърнал внимание нали на другите пасати е така ,но моя е на45 градуса и сигурно има въздушен джоб вътре ,но ще прегледам и цялата магистрала за по -сигурно :screwy



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Stif и 38 госта