



Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?
аз съм смесвал 10в40 и 15в40 и още си ми работи двигатела,както трябва пък не знам коло е хубаво..... 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?
В такъв случай смесвайте си колкото си искате марки , с еднакъв и различен вискозитет , но задължително спазвайте четния брой , за да ви е "чиста съвестта"
!
ПП Не е към автора , ние него го "вкархме във филм" и ще изхвърли 1л масло на баснословната сума от 7 до максимум 20 лв , на фона на 500-600л (1500лв. ) нафта , които му предтои да изгори до следващата смяна на масло !

ПП Не е към автора , ние него го "вкархме във филм" и ще изхвърли 1л масло на баснословната сума от 7 до максимум 20 лв , на фона на 500-600л (1500лв. ) нафта , които му предтои да изгори до следващата смяна на масло !
Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?
Дано не ме линчува някой, но ето ви една тема за маслата, на пръв поглед си личи, че е писана от компетентен човек! Та там пише и за смесването, с две думи, могат да се смесват, всеки вид с неговия си!
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=9458
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=9458
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?
milmar написа:В такъв случай смесвайте си колкото си искате марки , с еднакъв и различен вискозитет , но задължително спазвайте четния брой , за да ви е "чиста съвестта"!
ПП Не е към автора , ние него го "вкархме във филм" и ще изхвърли 1л масло на баснословната сума от 7 до максимум 20 лв , на фона на 500-600л (1500лв. ) нафта , които му предтои да изгори до следващата смяна на масло !
Аз защо разбрах че става дума за 3 литра и половина? Освен това въпросът е дали е нужно да се хвърля нещо, което може да се използва без проблеми? И не е само към авторът, след месец друг ще пита дали могат да се смесват...нека си намери отговор.
А това за цената сравнявана с нафтата хич не ми се връзва. Не вярвам да си купиш оригинални накладки защото на фона на 40-50к километри ще ти дойдат евтини (да не продължавам с примерите)
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пет 08 окт 2010 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?
Виждам, че се появиха и други мнения, но не се изясни въпроса май, ами повече зацикли!
Може би някой компетентен администратор да се включи?!

Може би някой компетентен администратор да се включи?!


- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?
Кое е зациклило?
Ако си мундар можеш да караш и с горяло масло от тир, за съжаление фолксваген прави държеливи мотори и няма да се счупи.
Ако си малко от малко интелигентен човек, няма да сипваш изветряло масло от преди 3 години, а ще си сипеш прясно от реномирана марка
Ако си мундар можеш да караш и с горяло масло от тир, за съжаление фолксваген прави държеливи мотори и няма да се счупи.
Ако си малко от малко интелигентен човек, няма да сипваш изветряло масло от преди 3 години, а ще си сипеш прясно от реномирана марка
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?
Проблем ще е, ако се появи проблем в последствие. Тогава няма да има как да си сигурен, че е последствие от невероятната ти алхимия с маслата, но ще остане едно съмнение, което никога няма да ти излезе от главата. Затова най-добре - купуваш си 4 литра масло от един вид, което отговаря на VW нормите и си спокоен. Другото е излишно главоболие.
Не виждам какво повече може да се напише по темата.
Не виждам какво повече може да се напише по темата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта