Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?

Мнениеот Lifeguard » Сря 26 окт 2011 0:09


аз съм смесвал 10в40 и 15в40 и още си ми работи двигатела,както трябва пък не знам коло е хубаво..... :roll:




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?

Мнениеот milmar » Сря 26 окт 2011 10:03


В такъв случай смесвайте си колкото си искате марки , с еднакъв и различен вискозитет , но задължително спазвайте четния брой , за да ви е "чиста съвестта" mhihi !
ПП Не е към автора , ние него го "вкархме във филм" и ще изхвърли 1л масло на баснословната сума от 7 до максимум 20 лв , на фона на 500-600л (1500лв. ) нафта , които му предтои да изгори до следващата смяна на масло !


Потребителски аватар
ivo_555
Мнения: 1913
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?

Мнениеот ivo_555 » Сря 26 окт 2011 10:18


Дано не ме линчува някой, но ето ви една тема за маслата, на пръв поглед си личи, че е писана от компетентен човек! Та там пише и за смесването, с две думи, могат да се смесват, всеки вид с неговия си!

http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=9458


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?

Мнениеот dlug » Сря 26 окт 2011 17:59


milmar написа:В такъв случай смесвайте си колкото си искате марки , с еднакъв и различен вискозитет , но задължително спазвайте четния брой , за да ви е "чиста съвестта" mhihi !
ПП Не е към автора , ние него го "вкархме във филм" и ще изхвърли 1л масло на баснословната сума от 7 до максимум 20 лв , на фона на 500-600л (1500лв. ) нафта , които му предтои да изгори до следващата смяна на масло !

Аз защо разбрах че става дума за 3 литра и половина? Освен това въпросът е дали е нужно да се хвърля нещо, което може да се използва без проблеми? И не е само към авторът, след месец друг ще пита дали могат да се смесват...нека си намери отговор.
А това за цената сравнявана с нафтата хич не ми се връзва. Не вярвам да си купиш оригинални накладки защото на фона на 40-50к километри ще ти дойдат евтини (да не продължавам с примерите)


76presley
Мнения: 91
Регистриран на: Пет 08 окт 2010 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пловдив

Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?

Мнениеот 76presley » Сря 26 окт 2011 18:26


Виждам, че се появиха и други мнения, но не се изясни въпроса май, ами повече зацикли!
Може би някой компетентен администратор да се включи?! :screwy
:?:


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?

Мнениеот Petrolhead » Сря 26 окт 2011 18:31


Кое е зациклило?
Ако си мундар можеш да караш и с горяло масло от тир, за съжаление фолксваген прави държеливи мотори и няма да се счупи.
Ако си малко от малко интелигентен човек, няма да сипваш изветряло масло от преди 3 години, а ще си сипеш прясно от реномирана марка


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дали ще е проблем, ако смеся три масла при следващата смяна?

Мнениеот dobrin » Чет 27 окт 2011 22:22


Проблем ще е, ако се появи проблем в последствие. Тогава няма да има как да си сигурен, че е последствие от невероятната ти алхимия с маслата, но ще остане едно съмнение, което никога няма да ти излезе от главата. Затова най-добре - купуваш си 4 литра масло от един вид, което отговаря на VW нормите и си спокоен. Другото е излишно главоболие.
Не виждам какво повече може да се напише по темата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта