b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mbanov
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: london

b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител

Мнениеот mbanov » Чет 03 ное 2011 21:29


колеги търсих такава тема но не мнамерих или няма или не съм търсил достатъчо.карам б5.5 2003 година и трябва да сменям съединителя.има още живот в него но е тръгнал да здава багажа.някой знае ли дали е нужно да се сменя маховика или само феродото и притискателния диск.щото от де да знам тя колата си е нова съмняваме да има проблем с маховика.той мисля че се сменя ако нещо евентуално е напукан и да не се преебе след това.щото искам да го поръчам от ибея а там се продават два комплекта целия и само феродо с притискателен.и някой знае ли дали има няква разлика в съединителите или са еднакви от един коя си до еди коя си година




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: b5.5 съединител

Мнениеот dlug » Пет 04 ное 2011 1:34


Не че нещо, но определено трябва да уточниш какъв ти е двигателят. За бензин и дизел са различни, за дизел и дизел пак са различни в зависимост от мощноста. Ако маховикът е двумасов се сменя не когато се напука, а при други признаци. Освен това колата не може да се каже че е точно нова и обикновено състоянието на съединителт се гледа спрямо изминатите километри, а не спрямо годините.


mbanov
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: london

Re: b5.5 съединител

Мнениеот mbanov » Пет 04 ное 2011 20:42


аха ясно
колата е 1.9 тди 130 коня
210 хиляди километра някъде е реални ма кога е сменян нз трябва да провера
ей нямаше проблем теглих едно клио към 40 километра някъде едни завои едни баири и от тогава взе да се пъне при тръгване.абе тръгнал е


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител

Мнениеот stefan4o » Пет 04 ное 2011 21:14


Много нова кола, 8-годишна :screwy
Ако е тръгнал да заминава - значи е заминал. Какво точно искаш да попиташ? Най-вероятно не е сменян никога :beer


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител

Мнениеот dlug » Пет 04 ное 2011 21:55


Ако е на 210к реални почти е сигурно че не е сменян. Аз пак не разбрах-какво значи да се пъне? Ако се усеща че буксува явно че е тръгнал и е засмяна. Ако маховика е заминал обикновено се усещат вибрации при тръгване и при определени обороти. Ако няма индикации за маховик сменяш феродов и притискателен и караш.

Последна промяна от dlug на Вто 08 ное 2011 16:58, променено общо 1 път.


mbanov
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: london

Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител

Мнениеот mbanov » Съб 05 ное 2011 20:11


ок мерси за помоща
няма вибрации значи сменям другите работи само :applause:


Потребителски аватар
go_show
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 23 мар 2009 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител

Мнениеот go_show » Вто 08 ное 2011 11:24


Да се включа в темата с един въпрос - признак на какво е ако съединителят замирише при при-сериозно натоварване?


mbanov
Мнения: 25
Регистриран на: Съб 22 окт 2011 19:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: london

Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител

Мнениеот mbanov » Вто 08 ное 2011 23:30


аз мисля че е от феродото.същото като при спирачките ;)аз поне като ходя да се върта с реното и мирише :D


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител

Мнениеот Stivi » Сря 09 ное 2011 9:26


go_show написа:Да се включа в темата с един въпрос - признак на какво е ако съединителят замирише при при-сериозно натоварване?


Ако под сериозно натоварване имаш предвид например изкачване на баир с натоварена кола и замирисва на съединител значи си за смяна !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 49 госта