


b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител
b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител
колеги търсих такава тема но не мнамерих или няма или не съм търсил достатъчо.карам б5.5 2003 година и трябва да сменям съединителя.има още живот в него но е тръгнал да здава багажа.някой знае ли дали е нужно да се сменя маховика или само феродото и притискателния диск.щото от де да знам тя колата си е нова съмняваме да има проблем с маховика.той мисля че се сменя ако нещо евентуално е напукан и да не се преебе след това.щото искам да го поръчам от ибея а там се продават два комплекта целия и само феродо с притискателен.и някой знае ли дали има няква разлика в съединителите или са еднакви от един коя си до еди коя си година
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: b5.5 съединител
Не че нещо, но определено трябва да уточниш какъв ти е двигателят. За бензин и дизел са различни, за дизел и дизел пак са различни в зависимост от мощноста. Ако маховикът е двумасов се сменя не когато се напука, а при други признаци. Освен това колата не може да се каже че е точно нова и обикновено състоянието на съединителт се гледа спрямо изминатите километри, а не спрямо годините.
Re: b5.5 съединител
аха ясно
колата е 1.9 тди 130 коня
210 хиляди километра някъде е реални ма кога е сменян нз трябва да провера
ей нямаше проблем теглих едно клио към 40 километра някъде едни завои едни баири и от тогава взе да се пъне при тръгване.абе тръгнал е
колата е 1.9 тди 130 коня
210 хиляди километра някъде е реални ма кога е сменян нз трябва да провера
ей нямаше проблем теглих едно клио към 40 километра някъде едни завои едни баири и от тогава взе да се пъне при тръгване.абе тръгнал е
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител
Много нова кола, 8-годишна
Ако е тръгнал да заминава - значи е заминал. Какво точно искаш да попиташ? Най-вероятно не е сменян никога

Ако е тръгнал да заминава - значи е заминал. Какво точно искаш да попиташ? Най-вероятно не е сменян никога

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител
Ако е на 210к реални почти е сигурно че не е сменян. Аз пак не разбрах-какво значи да се пъне? Ако се усеща че буксува явно че е тръгнал и е засмяна. Ако маховика е заминал обикновено се усещат вибрации при тръгване и при определени обороти. Ако няма индикации за маховик сменяш феродов и притискателен и караш.
Последна промяна от dlug на Вто 08 ное 2011 16:58, променено общо 1 път.
Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител
ок мерси за помоща
няма вибрации значи сменям другите работи само
няма вибрации значи сменям другите работи само

Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител
Да се включа в темата с един въпрос - признак на какво е ако съединителят замирише при при-сериозно натоварване?
Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител
аз мисля че е от феродото.същото като при спирачките
аз поне като ходя да се върта с реното и мирише 


- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: b5.5 1,9 tdi 130 коня съединител
go_show написа:Да се включа в темата с един въпрос - признак на какво е ако съединителят замирише при при-сериозно натоварване?
Ако под сериозно натоварване имаш предвид например изкачване на баир с натоварена кола и замирисва на съединител значи си за смяна !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта