аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zlatnia7408
Мнения: 220
Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
Автомобил: vw 7
Двигател: TDI 2014
Местоположение: Враца

аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор

Мнениеот zlatnia7408 » Сря 30 ное 2011 22:18


ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор , проблем ли е аксиален луфт на оста на турбото? чувам странен шум то него.




Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: аксиален луфт на оста на турбото

Мнениеот enigma79 » Сря 30 ное 2011 22:41


Ако е видим с око е лошо,а комбинирано с страни шумове е по лошо,напълно е възможно и да прокапва и масълце.Но най разумното е да бъде прегледан от човек занимаващ се с такава дейност и той да ти постави диагнозата.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: аксиален луфт на оста на турбото

Мнениеот morfei1 » Сря 30 ное 2011 23:39


ще умира, ако не вземеш мерки.


Потребителски аватар
zlatnia7408
Мнения: 220
Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
Автомобил: vw 7
Двигател: TDI 2014
Местоположение: Враца

Re: аксиален луфт на оста на турбото

Мнениеот zlatnia7408 » Вто 06 дек 2011 18:06


друга турбина или рециклиране, кое е по добре?
тези турбини заменяеми ли са , без генерацията разбира се.
Прикачени файлове
07-komplett_dreckig.jpg
1292804611_148127371_1-Fotos-de--Turbo-VNT15-GT1749V-Tdi-115cv-110cv-etc.jpg
заменяемил са? разбира се без генерацията.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: аксиален луфт на оста на турбото

Мнениеот IvailoOo » Вто 06 дек 2011 20:50


Те че са взаимозаменяеми...заменяеми са.Но ще е хубаво да кажеш и моделите.
П.п. предполагам виждаш,че едната е с отлят всмукателен колектор (не знам него ли имаш предвиг под "генерация") и ако искаш да сложиш другата ще ти трябва и колектор.


Потребителски аватар
zlatnia7408
Мнения: 220
Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
Автомобил: vw 7
Двигател: TDI 2014
Местоположение: Враца

Re: аксиален луфт на оста на турбото

Мнениеот zlatnia7408 » Вто 06 дек 2011 21:23


едната е от голф 4 а другата от пасат .


Потребителски аватар
nasttii
Мнения: 444
Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: от тука

Re: аксиален луфт на оста на турбото

Мнениеот nasttii » Вто 06 дек 2011 21:34


едната е с отлят колектор другата е без колектор и няма как да стане


Потребителски аватар
zlatnia7408
Мнения: 220
Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
Автомобил: vw 7
Двигател: TDI 2014
Местоположение: Враца

Re: аксиален луфт на оста на турбото

Мнениеот zlatnia7408 » Вто 06 дек 2011 21:51


е не мога ли да взема колектора на голфа а средната част и алуминиевия охлюов от пасата и да стане едно цяло.


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: аксиален луфт на оста на турбото

Мнениеот deyan_petrov » Съб 10 дек 2011 18:12


закрепването на двете турбини към двигателя е различно.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор

Мнениеот Supawiza » Съб 10 дек 2011 20:45


Сваляш двата чугуна и ги разменяш и си готов и слагаш Пасатовата.


Потребителски аватар
zlatnia7408
Мнения: 220
Регистриран на: Нед 28 дек 2008 15:51
Автомобил: vw 7
Двигател: TDI 2014
Местоположение: Враца

Re: аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор

Мнениеот zlatnia7408 » Нед 11 дек 2011 16:33


Supawiza написа:Сваляш двата чугуна и ги разменяш и си готов и слагаш Пасатовата.

:да:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: аксиален луфт на оста на турбото ГОЛФ 1,9 тди ASV мотор

Мнениеот ifidik » Нед 11 дек 2011 20:40


и на друго място го коментирахме.няма как да стане тая работа.средната част на двете турбини не е същата .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 31 госта